fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרטנרית הכי טובה שלי

מדריך הטיולים ערן חתוכה, תושב חדרה, מטייל ברחבי הארץ ביחד עם בתו, גילי. בת השנתיים וחצי
ערן חתוכה וביתו גילי \ צילום: פרטי
ערן חתוכה וביתו גילי צילום: פרטי

קניונים וג'ימבורי זה מחוץ לתחום

גילי חתוכה, בתו של מדריך הטיולים ומדריך השל"ח ערן חתוכה, היא רק בת שנתיים וחצי. אבל כבר צוברת רזומה של טיולים בכל הארץ, ביחד עם אבא שלה. שלדבריו, היא הפרטנרית הכי טובה שלו לטיולים. "כי היא  מקבלת את כל השגעונות של אבא שלה, שאוהב מעיינות וטיולים בשטח. אז אצלינו, קניונים וג'ימבורי זה מחוץ לתחום. וגם בריכות. כי תמיד עדיף ללכת לים, ולמקורות מים טבעיים ולהתחבר לטבע. בצורה בלתי אמצעית".

לדברי האב הגאה, ביתו גילי אוהבת לישון באוהל. "היא מעדיפה לראות את הכוכבים ולהדליק מדורות, הרבה יותר מאשר להיות בבית מלון או בצימרים. אז זה מה שאנחנו עושים".

ואיך אתה יודע, שזה מה שהיא מעדיפה?

"מה זאת אומרת איך? אנחנו מדברים, לפני כל יציאה לטבע. מחליטים מה ואיך עושים. והיא אומרת לי בדיוק מה היא אוהבת".

 

מטיילים כל שבועיים

לדברי ערן חתוכה, מטיילים הוא ובתו בטבע מידי שבועיים. "ביום חמישי האחרון", הוא מספר, "לקחתי אותה מוקדם מהגן ונסענו לטייל בכרמל".

היא רק בת שנתיים וחצי, איך היא הולכת במסלולים?

ערן חתוכה: "אני זה שהולך, כי מדובר במסלולים קשים. והיא יושבת בתוך המנשא".

הם לנים בחוץ לילה אחד, בדרך כלל לא יותר. "כי בכל זאת: גילי היא רק בת שנתיים וחצי". בנגב, במדבר יהודה ובצפון. "גילי אוהבת בעיקר את מדבר יהודה", מציין ערן חתוכה. "וכמובן: היא מכורה לטיולים".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות