fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עידן ועוז נועם כובשים את כל הפסגות

עידן ועוז נועם, בני 11 ותשע וחצי, מדגמנים בקמפיינים גדולים. והאם שחלתה בסרטן השד תומכת
האחים הדוגמנים, עידן ועוז נועם \ צילום: פרטי
האחים הדוגמנים, עידן ועוז נועם צילום: פרטי

עידן ועוז נועם מבנימינה מדגמנים לפוקס, אמריקן איגל, הוניגמן ועוד. וגם מתארחים בפאנלים בטלביזיה ומשמשים פרשנים של הישרדות. והאימא, ענבל הרזי-נועם, שחלתה בסרטן השד, עושה קמפיינים על שלטי חוצות גדולים. המעודדים נשים ללכת ולהיבדק.  שלטי חוצות ענקיים בכיכובה, ביחד עם שני ילדיה, מתנוססים בכל רחבי הארץ, גם בחדרה ובנתניה. בנוסף, יש גם פרסומת בכיכובה, שמשודרת בטלביזיה.

היא עצמה אינה עובדת כיום, מאז חלתה בסרטן. והיא תומכת בשני בנים שלה, מאחורי הקלעים. עידן נועם: אני אוהב לדגמן. ברור, זה כייף. אני אוהב להיות מול מצלמות. אימא שלי תמיד אומרת לי, שאם אני לא רוצה לדגמן, זה לגמרי בסדר. אבל אני אוהב את זה מאוד".

ענבל הרזי-נועם: "אני תמיד אומרת לבנים שלי: תעשו את מה שאתם אוהבים. אבל מגיל צעיר, כבר זיהיתי בהם את הפוטנציאל. אז למה לא לממש אותו?"

 

אני לא סוכנות

לדברי אימם של עידן ועוז, הם דוגמנים מצליחים מאוד, לגילם. "בהתחלה", היא אומרת, "הם עוד היו צריכים ללכת לאודישנים. היום, הם מגיעין לאודישן רק אם מדובר במשחק. במקרים אחרים, פשוט מעבירים תמונות. דרך סוכנות הדוגמנות, שהם מיוצגים בה. כי הם כבר מוכרים בתעשייה".

בנוסף להיותם דוגמנים, האחים עידן ועוז עושים גם שלל דברים נוספים. לומדים לרקוד ולנגן על פסנתר וגם מפעילים ערוץ אוכל ביו טיוב. המשודר בהוט, בזום. שם הערוץ: "עידן ועוז במטבח".

ענבל הרזי-נועם: "זה נותן לי סיפוק אדיר. לראות את הילדים מצליחים ככה. ובמקביל, גם מאוד צנועים. ולא עושים מזה עניין. כשאני אומרת לעידן, למשל, שעכשיו רואים את הקמפיין שלו בטלביזיה, הוא נותן מבט. ותיכף חוזר לעיסוקים שלו".

לדברי ענבל הרזי-נועם, היא עצמה מוצפת בפניות של הורים. "הורים רבים פונים אלי", היא אומרת בחיוך. "ושואלים אם אני יכולה לייצג גם את הבנים שלהם. אחרי שהם רואים את הילדים שלי, בכל הקמפיינים האלה. אז אני מסבירה, שאני לא סוכנות לדוגמנות. ומפנה אותם לסוכנות כזאת או אחרת, אם צריך".

 

ענבל הרזי-נועם והבנים עידן ועוז \ צילום: דני מילר
ענבל הרזי-נועם והבנים עידן ועוז \ צילום: דני מילר

 

"אני רוצה להיות רופא פלסטיקאי"

ענבל הרזי-נועם, היא דמות מוכרת בבניימינה, חדרה והסביבה. במיוחד לאור העובדה ששלטי חוצות בכיכובה, כאמור, ביחד עם שני ילדיה, להעלאת המודעות לסרטן השד, מתנוססים בערים רבות. ביניהן גם נתניה וחדרה."את הקמפיין שהגיתי", היא אומרת, "אני עושה כל שנה. ומצלמת את הילדים כל פעם מחדש, כי הם כמובן גדלים. אז היום, אני בעיקר איתם. מגדלת אותם באהבה. ביחד עם התרופות והזריקות שאני מקבלת, לשם מניעה".

עידן נועם, בתשובה לדבריה: "זה כייף שאת בבית. כי אם היית יוצאת לעבודה, היינו צריכים ללכת לבית הספר ברגל. או לרכב על אופניים. ויש תמיד אוכל מוכן, שאנחנו לא צריכים לחמם אותו במיקרו".

מה אתם עושים בכסף שאתם מרויחים מהדוגמנות?

עידן: "בינתיים אנחנו חוסכים אותו בבנק. אני לא יודע מה אעשה איתו בעתיד. אשתמש בו, אם אצטרך משהו. או אם ההורים שלי יצטרכו".

ומה תרצה לעשות כשתגדל? תמשיך לדגמן?

"אני אהיה רופא פלסטיקאי. כי לאימא שלי היה סרטן השד. וזה נותן לי מוטיבציה, לעזור לאנשים אחרים".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות