fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית החולים הלל יפה בחדרה: לידה ראשונה בשנה החדשה

מזל טוב לדניאל רפאל מחריש ובעלה, על לידת בנם הבכור בפרוש השנה החדשה
דניאל רפאל ובעלה לאחר הלידה \ צילום: דוברות בית החולים
דניאל רפאל ובעלה לאחר הלידה צילום: דוברות בית החולים

 

ככה פותחים שנה

דניאל ומיכאל רפאל מחריש, לא חשבו שבנם הבכור ייוולד דווקא ביום הראשון של השנה הלועזית החדשה. דניאל רפאל, שזה לה ההריון הראשון, הגיעה למיון נשים ויולדות בבית החולים הלל יפה כשהיא בשבוע 40+3. כלומר: לאחר תאריך הלידה המשוער שלה. ולאחר ליווי ותמיכה של הצוות הרפואי במקום, שכלל בין היתר טיפולי רפלקסולוגיה, ילדה את בנה הבכור במשקל 3.85 ק״ג. בלילה טבעית ועם הרבה מזל טוב.

דניאל רפאל ובעלה, הגיעו אתמול מהעיר חריש לביקורת במיון נשים ויולדות. ולא חשבו, שהביקורת הזו תסתיים בלידה. זאת לאחר שדניאל רפאל עברה את תאריך הלידה המשוער שלה.  בשל כך, החליטו הרופאים להשאיר אותה להשגחה במקום. וכעבור מספר שעות, הכניסו אותה לחדר לידה. המיילדת נעמי כהן ליוותה את דניאל מרגע כניסתה לחדר הלידה ועד לסיומה. ודניאל ילדה את בנה הבכור בלידה רגילה. כשהוא במשקל של 3.85 ק״ג.

לאחר הלידה ציינה דניאל רפאל בהתרגשות: ״לא תיארתי לעצמי, שאלד ביום הראשון של השנה החדשה. אני מודה לצוות המסור של חדר הלידה, שליווה אותי ברגע החשוב בחיי. ודאג להנעים לי את האווירה, עם מוזיקה מרגיעה וטיפולי רפלקסולוגיה שהקלו על הכאבים״.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות