fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רחוב בנתניה על שמו של קברינט אייר פרנס שנחטף לאנטבה

את ההחלטה קיבלה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר לאחר היוודע דבר מותו. פיירברג יצרה קשר עם כריסטאן אסטרוזי, ראש העיר ניס, התאומה לנתניה והציעה לו לחנוך במקביל רחובות על שמו של הטייס ולהנציח בכך את פועלו של האיש.
פיירברג ואסטרוזי. צילום: אגף הדוברות בעיריית נתניה
פיירברג ואסטרוזי. צילום: אגף הדוברות בעיריית נתניה

נתניה וניס שבצרפת יקראו במקביל רחוב על שמו של הקברניט מישל בקוס, תושב העיר ניס, שנפטר בשבוע שעבר בצרפת. בקוס הטיס את מטוס אייר פרנס שנחטף לאנטבה באוגנדה ובחר להצטרף לישראלים החטופים בנמל התעופה ודאג לצרכיהם, למרות שיכול היה להצטרף לנוסעים ששוחררו.

הטייס  בקוס היה אף זה שהתכבד להנחית בארץ את מטוס ההרקולס שהחזיר את החטופים ארצה, תוך שהוא מפגין את האחריות והמנהיגות שגילה במהלך כל האירוע המצמרר.

את ההחלטה לקרוא לרחוב בנתניה על שמו של הקברניט, אציל הנפש, קיבלה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר לאחר היוודע דבר מותו. פיירברג יצרה קשר עם כריסטאן אסטרוזי, ראש העיר ניס, עיר תאומה לנתניה והציעה לו לחנוך במקביל רחובות על שמו של הטייס ולהנציח בכך את פועלו של האיש.

הטכס ייערך בנתניה ובניס במשותף וישודר בוידיאו קונפרנס.

פיירברג איכר: "אי אפשר שלא להתרגש, להודות, להוקיר ולהעריך את מי שהפגין כבוד לחיי אדם, עמד בנחישות מול חוטפי המטוס והפגין מנהיגות, אחריות ואיכפתיות לנוסעיו  ובתוך כך שימש דמות מופת."

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות