fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת "המקסיקני" תייצג את ישראל בלאס וגאס

הגמר של הטורניר הבינלאומי SOCCERX5 הגיע לסיומו ביום המשחקים הגדול במתקן הדשא הסינטטי ליד מלון רמדה.
14 פנדלים לטובת הוותיקים. צילום: עיריית חדרה

הגמר  של הטורניר הבינלאומי SOCCERX5 הגיע לסיומו ביום המשחקים הגדול במתקן הדשא הסינטטי ליד מלון רמדה.

יום שמשי, אך עם רוחות חזקות, ליווה את הטורניר לכל אורכו, משלב רבעי הגמר ועד הגמר הגדול. שערים רבים הובקעו להנאת האוהדים במגרש ואלפי הצופים בבית שעקבו אחר כל המשחקים בשידור חי ומלא באתר ONE.

לפני משחק הגמר הגדול, שיחקו במשחק ראווה ותיקי הפועל חדרה נגד הפועל חדרה הנוכחית, במשחק שהתעלה לרמה גבוהה והסתיים רק לאחר סדרה של  לא פחות מ- 14 פנדלים  לטובת   הוותיקים.

למשחק הגמר התייצבו קבוצת  "המקסיקני" נגד הקבוצה התל-אביבית "פרקה ובורז". המשחק יצא לדרך לאחר בעיטת פתיחה של ראש העיר צביקה גנדלמן, שאמר כי  "מדובר בחוויה גבוהה לכל מי שעוסק בענף ולצופים הרבים. העיר חדרה וחברת "נחלים" גאים לארח את המפעל הבינלאומי הזה לראשונה בארץ. אני בטוח כי המנצחת תייצג את ישראל והעיר חדרה בגאווה גדולה באליפות העולם בלאס ווגאס”.

עם המדליות ועם ראש העיר. צילום: עיריית חדרה
עם המדליות ועם ראש העיר. צילום: עיריית חדרה

בחברת "נחלים" שהובילה את הפקת האירוע מציינים: "מדובר בחוויה ספורטיבית שאלפי צופים ברחבי הארץ נהנו ממנה לצד אירועים מוצלחים כמו פסטיבל האביב, פסטיבל הבירה ועוד, שמחנו להפיק את האירוע המיוחד הזה, וזהו כבוד לעיר חדרה שנבחרה לארח את טורניר הגמר. סך הכל השתתפו בטורניר 32 קבוצות מתל אביב, ירושלים, באר שבע וחדרה כאשר השאיפה היא בשנה הבאה להכפיל את כמות הקבוצות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות