fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צל כבד על פרויקט ההתנדבות לפורים

למרות המאמצים של המשפחה, פרויקט ההתרמות ומשלוחי המנות לפורים, על שמה של איילת דנינו ז"ל, שנפטרה מסרטן לפני שנתיים, מתקשה לצבור תאוצה
משלוחי מנות, לזכרה. אלינור דנינו ז"ל (צילום באדיבות המשפחה)
משלוחי מנות, לזכרה. אלינור דנינו ז"ל (צילום באדיבות המשפחה)
משלוחי מנות, לזכרה. אלינור דנינו ז"ל (צילום באדיבות המשפחה)
משלוחי מנות, לזכרה. אלינור דנינו ז"ל (צילום באדיבות המשפחה)

האחיות מאיה וסיון חזן, תושבות פרדס חנה וזכרון יעקב מפעילות מאמצים בכדי להגשים ולקיים את פרויקט ההתנדבות בפורים, שהקימו לפני שנה לזכר אחותם אלינור דנינו ז"ל, שנפטרה מסרטן, חודש לפני פורים. למרבה הצער, בינתיים הפרויקט אינו נוחל הצלחה והאחיות פונות בקריאה לתושבי האזור בבקשה לשיתוף פעולה.

פרויקט אוגי האוגר, קיבל את שמו בהשראת הכינוי אוגי שנהגו לכנות בו את אלינור, שנפטרה בגיל 31 והותירה אחריה ילד כבן 5. היא נפטרה חודש לפני חג הפורים, ובימיה האחרונים, כשהיא ללא כבד בגופה ומחוברת לחמצן הכינה משלוחי מנות לילדים וחלקה אותם. גם השנה הפרויקט אינו דורשני יותר מידי. מטרתו היא שמתנדבים יגיעו בחג הפורים לבתי החולים סורוקה והלל יפה בחדרה, כשהם מחופשים ובידיהם משלוחי מנות משחקים והפתעות צנועות, שישמחו את לבם של הילדים החולים.

הפרויקט נחנך בשנה שעברה, אז נענו לו, לדברי מאיה חזן, לא פחות מ-400 תושבים שהגיעו לבתי החולים, ערכו שם פעילות וחלקו משלוחי מנות. השנה לצערה, נכון לזמן כתיבת שורות אלו, עוד לא הצליחה להגיע למספר של 100 מתנדבים :"פרסמתי בקבוצות רבות בפייסבוק, אבל השנה לא מצליח לי", אומרת מאיה, "כל כך היינו רוצים שהפרויקט ימשך לזכרה של אחותי ולטובת הילדים החולים. בשנה שעברה חולקו 400 משלוחי מנות, השנה לא הגעתי אפילו לרבע מזה, כנראה שהמצב הכלכלי של אנשים יותר קשר, אחרת אין לי הסבר לכך. אני מאוד מבקשת שכל אחד בכל זאת ירתם ויתן מעצמו, זה רק בשביל לשמח את החולים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות