fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: תשעה צמודי קרקע נמכרו בחודש אחד

קבוצת אלמוג ושטרית אחזקות, הבונה את פרויקט המושבה הלבנה בנווה פרדסים, מדווחת על עליה חדה במכירותיה בחודש האחרון, מאז ההכרזה על תוכנית מע"מ 0 אחוז ופיזור הממשלה. האם בועת הנדל"ן מתחילה להיסדק?
פרויקט המושבה הלבנה (צלם: בני ונטורה)
פרויקט המושבה הלבנה (צלם: בני ונטורה)

קבוצת אלמוג ושטרית אחזקות, יוזמת ובונת פרויקט "המושבה הלבנה" בשכונת נווה פרדסים, מדווחת בימים אלה על עלייה ניכרת במכירות הפרויקט. בחודש האחרון, מאז ההכרזה על ביטול תכנית מע"מ אפס ופיזור הממשלה, נמכרו תשעה קוטג'ים בהיקף מכירות של כ-16 מיליון שקלים.

בחברות הסבירו כי מדובר בקפיצה דרמטית בהשוואה לחודשים קודמים, וכי רוב הבתים בשלב א' נמכרו. מבין היחידות שנמכרו לאחרונה: קוטג' דו משפחתי,  בן 5 חדרים בשטח 145 מ"ר בנוי, על קרקע בשטח של כ-230 מ"ר ועם 6 מ"ר מחסן חיצוני, נמכר ב- 1.67 מיליון שקלים.

לדברי רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק בחברה: "בחודשים האחרונים ולאחר סיום מבצע צוק איתן מסתמנת עלייה מתונה בביקושים, אך ללא ספק, ביטול חוק מע"מ אפס אחוז והקדמת הבחירות, הם הגורמים שהביאו את הציבור באמת "לרדת מהגדר" לחזור למשרדי המכירות".

פרויקט המושבה הלבנה (צלם: בני ונטורה)
פרויקט המושבה הלבנה (צלם: בני ונטורה)

לאור הצלחתו של השלב הראשון, הוחלט בחברה להקדים את שיווק השלב השני של הפרויקט, במסגרתו יציעו החברות עוד כ-30 קוטג'ים למכירה. עוד נמסר כי בשלב א' נותר מספר מצומצם של קוטג'ים לאכלוס בנובמבר השנה, וכי בנייתו של שלב ב' של הפרויקט כבר החלה.

"אלמוג המושבה הלבנה" נמנה עם הפרויקטים החדשים המשווקים ברובע המגורים החדש במערב פרדס חנה. מדובר במתחם של 108 קוטג'ים דו משפחתיים בני 5 חדרים, על מגרשים בשטח הנע בין 230 ל- 400 מ"ר. הקוטג'ים מאובזרים במפרט הכולל מחסן בן 6 מ"ר ושתי חניות פרטיות צמודות.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות