fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: נעקר העץ שחסם את הסיבוב בצומת הנח"ל

בחודש שעבר נגדם העץ לכדי גדם קצר וחדל לחסום את שדה הראייה בצומת, אך הגדם שנותר המשיך להפריע לרכבים להסתובב. רכבים השתפשפו בו ונפגעו. בשבוע שעבר נעקר העץ סופית, וחדל להוות מפגע בצומת
צומת הנח"ל לפני (צילום: נירית שפאץ)
צומת הנח"ל לפני (צילום: נירית שפאץ)

נעקר סופית העץ שחסם את הסיבוב בצומת הנח"ל הסמוכה לפרדס חנה. העץ, שעמד בעיקול הכביש ביציאה מהצומת לכיוון הרכבת, הקשה על אוטובוסים ומכוניות להסתובב כראוי, מנע את הרחבת הכביש וחסם חלקית את שדה הראייה של רכבים שיצאו מהצומת, היו במשך שנים תלונות רבות. נטען כי הוא העלה באופן משמעותי את הסכנה בצומת ויווה גורם לתאונות שהיו בה במהלך השנים.

בחודש שעבר נגדם העץ לכדי גדם קצר וחדל לחסום את שדה הראייה בצומת, אך הגדם שנותר המשיך להפריע לרכבים להסתובב. רכבים השתפשפו בו ונפגעו. בשבוע שעבר נעקר העץ סופית, וחדל להוות מפגע בצומת.

יש לציין כי צומת הנח"ל עדיין נחשבת למסוכנת למרות התקדמות בעקבות עקירת העץ. שדה הראייה בצומת עדיין טעון שיפור, משום המבנה שלה, המחייב רכבים לבלוט בצורה מסוכנת בצאתם מהצומת לתוך דרך הים, שהיא כביש ראשי, כדי לראות את הרכבים הבאים משמאל. בנתיבי ישראל קיימת תכנית לרימזור ושיפור הצומת כחלק משדרוג כולל של דרך הים, אך תכנית זו מתוכננת להתבצע רק בעוד כחמש שנים.

ממועצת פרדס חנה-כרכור נמסר: "העץ נעקר כחלק מהתוכנית להסדרת הגישה לכביש המוביל לתחנת הרכבת".

צומת הנח"ל לפני (צילום: נירית שפאץ)
צומת הנח"ל לפני (צילום: נירית שפאץ)
צומת הנח"ל אחרי (צילום: נירית שפאץ)
צומת הנח"ל אחרי (צילום: נירית שפאץ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות