fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה כרכור: מפגן הזדהות עם תושבי הדרום

בני הוער בחולצות שחורות (צילום: ג'ודי בנר)
בני הוער בחולצות שחורות (צילום: ג'ודי בנר)

מועצת הנוער היישובית של פרדס חנה כרכור החליטה לחזק את תושבי הדרום ולהצטרף ליוזמה הארצית של מועצת הנוער הארצית  לחיזוק תושבים המתגוררים בדרום הארץ ואשר חשופים באופן ישיר למציאות ביטחונית מורכבת. במסגרת זו, יצאו השבוע חברי מועצת הנוער היישובית בקריאה לתלמידי פרדס חנה כרכור להגיע ביום שלישי האחרון לבושים בחולצות שחורות כאות הזדהות עם מאבקם של תושבי הדרום ועם הקשיים איתם הם מתמודדים. הקריאה הופצה בבתי הספר החקלאי ברנקו וייס, התיכון הדמוקרטי שבילים ע"ש מנחם בגין, בית ספר אלישבע ובאמצעי המדיה הדיגיטלית בהם שותפים בני הנוער.

לקריאה החברתית של מועצת הנוער הייתה היענות מרשימה ומרגשת. בבוקר יום שלישי ניתן היה לראות תלמידים רבים לבושים שחור ממלאים את חצרות בתי הספר והכיתות. תלמידים רבים הגדילו ואף הגיעו עם שילוט ובו קריאת תמיכה ועידוד למען תושבי הדרום. היוזמה הצעירה התנהלה בשיתוף הנהלת וצוות בתי הספר התיכוניים אשר שלחו את ההודעה בכל משובי בתי הספר. בנוסף, מורים רבים הגיעו לבושים גם הם בחולצות שחורות. התמונות של בני הנוער הרבים והמורים לבושים בשחור נושאים שלטים תומכים בתושבי הדרום הופצו לחברי הכנסת ולמועצת הנוער הארצית.

ג'ודי בנר, מנהלת מחלקת נוער וקהילה באגף החינוך במועצה, ציינה: "אני כל כך גאה בחברי מועצת הנוער היישובית ובבני הנוער שלנו שמגלים בכל פעם מחדש מעורבות קהילתית ומודעות חברתית יוצאת דופן. בני נוער אשר יודעים להתגייס יחד למען מטרה משותפת ולהראות את כוחם כנוער פעיל ומוביל. ההצטרפות ליוזמה הארצית, ההנעה לפעולה שנקטו חברי מועצת הנוער וההיענות בשטח חושפים את עוצמתם ואיכותם של בני הנוער בישוב. גאווה גדולה!"

יו"ר מועצת הנוער היישובית, בן דודאי, הסביר: "הצטרפנו ליוזמה של מועצת הנוער הארצית לתמיכה והזדהות עם תושבי הדרום מתוך אמונה בחשיבות המהלך. לרבים מאתנו חברים מישובים שונים חלקם תושבי הדרום אשר מתמודדים עם האיום המתמיד מעל ראשם. זהו אינו אקט פוליטי אלא חברתי המעיד על ההזדהות והאחדות של כולנו כעם מפרדס חנה וכרכור עד לדרום הארץ למען חברינו. אני רוצה להודות לכל חברי מועצת הנוער ולבני הנוער בישוב על ההירתמות, הרחבת היוזמה והחבירה יחד למען המטרה החשובה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות