fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: חרדים לשלומו של אסף

נמשכים החיפושים אחרי אסף גילה מפרדס חנה, שנעדר מאז יום שישי האחרון. בחנותו הוקם חמ"ל חיפושים
אסף גילה הוכרז כנעדר (צילום עצמי)
אסף גילה הוכרז כנעדר (צילום עצמי)
אסף גילה הוכרז כנעדר (צילום עצמי)
אסף גילה הוכרז כנעדר (צילום עצמי)

ביום שישי שעבר בשעות  הבוקר נעלם תושב פרדס חנה, אסף גילה, ועד כה לא נמצאו עקבותיו ולא נוצר עמו קשר. משטרת חדרה הוציאה הודעה בה היא פונה לציבור לסייע בחיפושים. תיאורו של אסף גילה מתוך המודעה: "גילו 36, גובה 1.70 סנטימטרים, שיערו שחור עם קוצים, לבש חולצת פולו שחורה עם צווארון ומכנסיים אפורים, היה לו תיק צד של ברצלונה". המשטרה מבקשת מכל היודע דבר העשוי להביא למציאתו שיפנה למחלקת החקירות במשטרת חדרה, בטלפונים 04-6327444.

בחמ"ל חיפושים שהוקם בחנות האופניים "אופני צארום" ברחוב הבוטנים 7 בפרדס חנה האיצו היום את החיפושים. ירון צארום וקרן השפע מרכזים בחנות חיפושים נרחבים אחרי אסף, שנעשים בקבוצות חיפוש. בחמ"ל מספרים שמשטרת חדרה מתגייסת ועושה רבות כדי לחפש אותו ובמקביל מפנה החמ"ל מתנדבים פרטיים להמשיך את החיפושים.

"אנחנו צריכים אנשים עם רכבי שטח ואופנועי שטח כדי לחפש אותו בשדות ובשטחים הפתוחים באזור", פונים בחמ"ל לציבור, ומוסיפים פרטים נוספים וחשובים היכולים לסייע במציאתו: "אסף יצא מהבית על אופניים חשמליים בצבע כחול, ולהם מחוברים כיסאות שנועדו להרכבת ילדים על האופניים. כל מי שמבחין באופניים כחולים בשטח, וכל מי שרואה כיסא אופניים של ילד זרוק בשטח, מתבקש לפנות אלינו או למשטרה." לחמ"ל ניתן לפנות בטלפונים 04-6301928 או 054-5405022.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות