fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוד שבת מוצלחת לנוער של פרדס חנה

קבוצת נערים א' (צילום: מאיר מדרכי)
קבוצת נערים א' (צילום: מאיר מדרכי)

מחלקת הנוער של מועדון ספורט פרדס חנה ממשיכה להפגין יכולת מקצועית אדירה ברוב קבוצות המחלקה. קבוצת הנוער של המאמן אבי ארגז ממשיכים להפציץ את הליגה השלישית בישראל כשבשבת שעברה ניצחו את מכבי עמק חפר במשחק חוץ 0:5. קבוצתו של ארגז היו מעל יריבתם וניצחו בקלילות. לפרדס חנה כבשו רועי זן (2), דן וילנסקי, עידו ליזון ועומר חכימי.

הקבוצה המפתיעה עד עתה היא קבוצת נערים א' שנמצאת במקום הראשון בליגה הארצית עם שני ניצחונות משני משחקים. קבוצתו של אדי שמחייב הגיעה למגרש בנשר וכבר במחצית פרדס חנה הובילה 0:2 משערים של אסף אטיאס ויניב שומונוב. במחצית השנייה נשר חזרה למשחק והשוותה ל-2:2 אבל פרדס חנה הצליחה להפתיע ושלוש דקות לסיום אטיאס כבש את שער הניצחון במשחק.

יו"ר המחלקה מאיר מרדכי אמר בסיום: "ניצחון ענק לשחקנים ולאדי שמחייב שמוכיחים כי הניצחון על הפועל חדרה במחזור הראשון לא היה מקרי".

קבוצת נערים ב' אירחו בביתם את מ.כ. בנימינה וסיימה בתיקו 2:2. נערים ב' היו הקבוצה היחידה שלא השיגה ניצחון במחלקה. שני השערים בפרדס חנה נכבשו על ידי דור יצחק.

קבוצת נערים ג' הביסה בביתה את איחוד באקה 1:7 ושמרה על המקום הראשון בליגה לאחר שלושה מחזורים. הקבוצה תחת הדרכתו של אלי שמש ממשיכה לדרוס את הליגה וכבשה שביעייה מרגלי אביתר בוקר (2), אמיר דלמורטוב (2), טלעת עמאש(2), דניאל תירם.

קבוצת נערים א' (צילום: מאיר מדרכי)
קבוצת נערים א' (צילום: מאיר מדרכי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות