fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון חשוב לבית"ר פרדס חנה 1:3 על אחווה חיפה

שחקני בית"ר בארוחת גיבוש (צילום: עצמי)

קבוצת הכדורגל של בית"ר פרדס חנה ניצחה בסוף השבוע האחרון במשחק חוץ את אחווה חיפה בתוצאה 1:3. זה היה המשחק הראשון של פרדס חנה מזה חודש ימים ולמעשה המשחק שנדחה מלפני שבועיים בגלל הספורטיאדה.

פרדס חנה הגיעה למשחק בהרכב מלא ופתחה נהדר כאשר עלתה ליתרון בדקה ה-31 מפנדל של בן ואקנין. שמונה דקות מאוחר יותר הצליחו המארחים בהתקפה הראשונה שלהם להשוות על ידי יעקב סטריק. תחילת המחצית השנייה שוב הייתה בשליטה של פרדס חנה, כאשר שחקני חיפה ניסו לבלום את ההתקפות בעבירות גסות וזכו למספר רב של כרטיסים צהובים. בדקה ה-65 הצליח בן נחמני לסיים התקפה נהדרת של קבוצתו ולהחזיר את היתרון ל-1:2. לקראת הסיום ניסו שחקני חיפה להשוות את התוצאה אבל דווקא פרדס חנה כבשה שער נוסף בתוך תוספת הזמן על ידי נחמני. בסיום עלתה בית"ר למקום שני בטבלה ובשישי הקרוב תצא למשחק חוץ מול הפועל עוספיה.

מאמן הקבוצה אילן צרפתי: "אני מרוצה מהמשחק ובעיקר מרוצה מהמחויבות של השחקנים. חזרנו לשחק לאחר תקופה ארוכה שלא שיחקנו והיה לנו חשוב להראות את הביחד שלנו ולהשיג שלוש נקודות. הפנים קדימה".

במהלך השבוע ערכה הקבוצה ארוחת גיבוש שנתרמה על ידי הספונסרים שחר נסימי מאמריקן פיצה ודקל מלכה מ'קן התוכי'.

שחקני בית"ר בארוחת גיבוש (צילום: עצמי)
שחקני בית"ר בארוחת גיבוש (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות