fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משפחת שטראוס מפרדס חנה יוצאת ביוזמה לקראת שנת הלימודים

מכל הלב. ילדי משפחת שטראוס עם תמי ברששת. צילום: מועצת פרדס חנה כרכור
מכל הלב. ילדי משפחת שטראוס עם תמי ברששת. צילום: מועצת פרדס חנה כרכור

במשפחת שטראוס מפרדס חנה שלושה ילדים: הדס העולה לכיתה ז', בועז העולה לכיתה ה' ורוני העולה לכיתה ג'. המשפחה היא אורחת קבועה ומשמחת מדי קיץ באגף לשירותי רווחה וקהילה במועצת פרדס חנה כרכור. ילדי המשפחה מגיעים עם הוריהם שבועות לפני תחילת שנת הלימודים  כשכל ילד נושא ילקוט חדש ובו ציוד מלא לשנת הלימודים, תרומה לילדים נזקקים.

ההיערכות לשנת הלימודים בבית המשפחה מתחילה, כמקובל בבתים רבים, ביציאה משותפת לרכישת הציוד הנדרש ללימודים: ילקוט, קלמר, עפרונות, צבעים, קלסרים, מחברות ועוד. אך בעוד שילדים אחרים מגיעים לקופה עם ילקוט אחד, במשפחת שטראוס רוכשים הכול פעמיים: ציוד לילדם הפרטי וערכה מלאה תואמת נוספת של ציוד כתרומה לילד/ה אחרים בני הישוב. הילדים מגיעים עם הוריהם למשרדי האגף לשירותי רווחה וקהילה וכל ילד תורם את הילקוט התואם לזה שבחר. כך גם השנה.

מכל הלב. ילדי משפחת שטראוס עם תמי ברששת. צילום: מועצת פרדס חנה כרכור
מכל הלב. ילדי משפחת שטראוס עם תמי ברששת. צילום: מועצת פרדס חנה כרכור

ראש מועצת פרדס חנה כרכור, חיים געש, אמר בנושא: "זו מחווה אנושית וערכית הנעשית מידי שנה בצניעות ובשקט. בעיני, זו פרדס חנה כרכור היפה, ישראל היפה האנושית אשר מעבירה הלאה לדורות הבאים עולם ערכי שבבסיסו כולנו אחד וכולנו שווים. היוזמה הזו הופכת משמעותית יותר בעידן חומרי ותחרותי בו ילדים ומבוגרים נמדדים ומגדירים עצמם על פי החפצים שברשותם, אם בבחירה במותגים או ברכישת מגוון רחב של מוצרים. העובדה כי ילדי משפחת שטראוס בוחרים בדיוק את אותו ציוד עבור ילד אחר ומגיעים לתת את התרומה בעצמם היא לא פחות מחינוך לחיים".

מנהלת האגף לשירותי רווחה וקהילה, תמי בר ששת, מוסיפה: "זו אולי יוזמה פרטית ואישית של משפחה אחת בפרדס חנה, אבל היא ללא ספק משקפת קהילה שלמה, תומכת וחמה בישוב שלנו. קהילה עם רוח התנדבות ועשייה חברתית, מעורבות קהילתית שמתחילה כבר בגיל צעיר, בבית ובבתי הספר. ערכה האמיתי של רשת חברתית בא לידי ביטוי בחיים האמתיים ולא באינטרנט: ביכולת שלנו לגלות ערבות הדדית. אשרינו שזכינו להכיר את משפחת שטראוס הנפלאה שבעקביות ובמסירות מגיעה אלינו כל שנה בקיץ עם מחשבה על אחרים ועם תרומה למען ילדים אחרים ולמען משפחות אחרות. אנחנו מבקשים להרחיב את היוזמה וקוראים לכל מי שמעוניין לתרום גם הוא ילקוטים וציוד לבית הספר עבור ילדי הישוב, להגיע למשרדי אגף הרווחה עם התרומה החשובה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות