fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצאה את הקול

מילדה חסרת ביטחון שחוותה נטישת אם בגיל 3, הפכה ורדית גורן מכרכור לכוח מניע מאחורי בעלי עסקים. המפנה הגיע בגיל 16 דרך הרגליים. "על אף החששות, החלטתי שהדרך היחידה שלי להתקדם היא לדחוף את עצמי קדימה"
מעצימה בעלי עסקים. ורדית גורן (צילום: נירית שפאץ)
מעצימה בעלי עסקים. ורדית גורן (צילום: נירית שפאץ)

ורדית גורן (40) מכרכור מגדירה את עצמה בשנה האחרונה כמנהלת שיווק אישית של בעלי עסקים עם תוכן ייחודי. "אני חייבת להתחבר אל התוכן אותו מביאים הלקוחות שאני מלווה, מהבטן". היא מגדירה את הדבר כתנאי לעבודתה. "אני מתחברת למוצר שאני משווקת דרך האדם המציג אותו. הלקוחות שלי הם אנשים שחיים את מה שהם מדברים, והעשייה שלהם מרתקת אותי. אני רוצה לראות תכנים אלה יותר בעולם, יש בהם הנעה ללמידה, להתפתחות, ליצירת חוויה בעלת ערך רב. אני לומדת באופן תמידי את העשייה של כל לקוח, זאת הנאה גדולה".

לדבריה, היא מביאה את עצמה פנימה, והרבה פעמים גם מתערבת בתוכן, מדייקת אותו עבור הקהל המשתנה, מכוונת ומניעה את הלקוח. "יש בי כוח הנעה ודחיפה חזקים, המטרה היא אמנם שיווק, אך כדי לחבר את הלקוח ואת התוכן לקהלים חדשים וכדי שהתוצאה תהיה מיטבית, אני צריכה להביא את עצמי, בהכוונה וייעוץ, ואז התוכן מדויק יותר".

גורן, נשואה ואם לשלושה שמחה לשמוע לאחרונה לקוח אומר לה "תודה על שאת הרוח במפרשים שלי". הרוח הזאת, היא אמנם הרוח הדוחפת, אולם גם המכוונת את הדרך. השמחה הרבה היא גם משום שלא כל חייה ראתה את עצמה כך. רחוק מזה: היא הייתה, היא מספרת, פרח קיר ודג אילם.

"נולדתי בבאר שבע", היא פורשת את סיפורה, "כשהייתי בת 3 הוריי התגרשו. אמא שלי עזבה אותי ונעלמה ואני נשארתי לגור עם אבא והוריו, כבת יחידה. הם גידלו אותי. מהתקופה שלפני כן יש לי מעט מאוד זיכרונות, אני זוכרת בעיקר פחדים, מתחים וחוויות לא נעימות".

חוויות הילדות המוקדמת הותירו אותה ילדה נחבאת את הכלים באופן קיצוני, כמעט לא מדברת. "הייתי מבוהלת כל הזמן ופחדתי להשמיע את קולי", היא מתארת. "האשמתי את עצמי בכך שאמי נטשה אותי והשתקתי את עצמי לגמרי. גדלתי עם ה'תובנה' שאני אשמה בזה שעזבו אותי. התחבאתי מהסובבים. בבית הספר הייתי ילדה שלא משתתפת בשיעורים ובפעילויות. הרבה מאוד פעמים הסתגרתי לבדי בחדר, או עם חברה או שתיים".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב:"כל הפרדס".

מעצימה בעלי עסקים. ורדית גורן (צילום: נירית שפאץ)
מעצימה בעלי עסקים. ורדית גורן (צילום: נירית שפאץ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות