fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדון ספורט פרדס חנה עם 100 אחוזי הצלחה

מ.ס פרדס חנה פתחו את העונה בסערה: כל קבוצות המועדון ניצחו. היו"ר מאיר מרדכי: "המאמצים וההשקעה נושאים פרי"
"כדורגל מעולה". קבוצת הנוער (צילום: ארכיון)
"כדורגל מעולה". קבוצת הנוער (צילום: ארכיון)

מחלקת הנוער של מועדון ספורט פרדס חנה החלה בשבת האחרונה את עונת המשחקים 2013/14 בצורה מרשימה, כאשר כל קבוצות המועדון ניצחו. במועדון סיפרו כי העונה החליטו לעשות צעד אחד קדימה מבחינה מקצועית ואין ספק  כי פתיחה כזאת היא הצהרת כוונות לגבי המשך העונה.

קבוצת הנוער בהדרכתו של אבי ארגז אירחה בביתה את מכבי ג'ת אל האלי והביסה אותה בתוצאה 0:7 (0:4 במחצית). כבשו: רועי זן (4), דן וילנסקי (2) וצחי אלחדד.

המאמן ארגז: "נכון שהתוצאה גבוהה, אך אין לזלזל בקבוצה היריבה שאלמלא שני השערים המהירים ששברו אותם הם הציגו כדורגל טוב. השחקנים שלי פשוט הציגו כדורגל מעולה".

הניצחון הגדול של השבת היה של קבוצת נערים א' שניצחה במשחק חוץ את הפועל חדרה במשחק דרבי מקומי. חניכיו של אדי שמחייב ניצחו את חדרה בתוצאה 1:3. כבשו: ראוף סלים, ירדן רייכמן ואסף אטיאס.

יו"ר פרדס חנה מאיר מרדכי אמר אחרי המשחק: "אין ספק שהמאמצים וההשקעה של המאמן בתקופת ההכנה של הקבוצה הם שהביאו את הנערים שלנו למוכנות שיא כקבוצה מגובשת מאוד והפירות לא איחרו להגיע. ניצחון על הפועל חדרה הוא בהחלט פתיחת עונה מצוינת, מה עוד שמדובר בליגה הארצית החזקה".

הניצחון האחרון של השבת היה של קבוצת הנערים ג' שהביסה בביתם את מ.כ. בנימינה בתוצאה 0:7. שחקניו של אלי שמש שלטו במשחק מתחילתו ללא עוררין ותרגמו את השליטה לשערים מתחילת המשחק. כבשו: דניאל תירם (3), סולימן מחאג'נה (2), איתמר פנטה וטלעת עמאש.

"כדורגל מעולה". קבוצת הנוער (צילום: ארכיון)
"כדורגל מעולה". קבוצת הנוער (צילום: ארכיון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות