fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבואות עירון אימפריה

נבחרת בית הספר זכתה בפעם השלישית ברציפות בתואר אלופת התיכונים, נכנסה לספרי ההיסטוריה ותייצג את המדינה באליפות העולם בסרביה
אליפות שלישית ברציפות. מבואות עירון (צילום: אוהד בלוך)
אליפות שלישית ברציפות. מבואות עירון (צילום: אוהד בלוך)

 

נבחרת הכדורעף של מבואות עירון זכתה בשבוע שעבר באליפות ליגת התיכונים בפעם השלישית ברציפות. במשחק הגמר גברו התלמידים 1:3 על תיכון גלילי כפר סבא. בעקבות הזכייה תייצג הקבוצה את ישראל באליפות העולם לבתי ספר תיכוניים בסרביה. קבוצת הכדורעף פועלת במסגרת משותפת של בית הספר מבואות עירון ומחלקת הספורט במרכז רותם.

אליפות שלישית ברציפות. מבואות עירון (צילום: אוהד בלוך)
האלופים ממבואות עירון חוגגים (צילום: אוהד בלוך)

מדובר בהישג נדיר, היות וזו הזכייה השלישית ברציפות בתואר, דבר שהפך למעשה את הקבוצה לדומיננטית בישראל בתחומה. קבוצת הכדורעף פועלת במסגרת משותפת של בית הספר מבואות עירון ומחלקת הספורט במרכז רותם. לשחקן המצטיין במשחק נבחר יואב ססלר מגבעת עדה.

קפטן הקבוצה, ענבר גדסי, תושב מאור, אמר לאחר המשחק: "באנו קטנים ויצאנו גדולים. עשינו היסטוריה".

ראש המועצה האזורית מנשה, אילן שדה, בירך את האלופים: "אנו גאים בתלמידים ובצוות על ההישג הגדול. העובדה כי מדובר בזכייה בפעם השלישית ברציפות מעידה על האופי וההשקעה של התלמידים שלנו".

מנכ"ל מרכז רותם, עודד נויפלד: "ברכות חמות לבית הספר ולמרכז רותם, בייחוד לרכז הכדורעף ומאמן הקבוצה, תומר לוינזון ועוזרו יאיר שמידט, ומנהל מחלקת הספורט אוהד בלוך. ההישג הוא ענקי בכל קנה מידה, ואין מספיק סופרלטיבים בכדי להחמיא לשחקנים, לצוות המקצועי ולמערכת המקצועית שמייצרת איכות כזאת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות