fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאות משתתפים לקחו חלק בצעדת פרדס חנה כרכור

מסורת זו יצאה לדרך כאירוע הדגל של תכנית האב לספורט שהוצגה על ידי יו"ר ועדת הספורט במועצה בשבועות האחרונים
צעדת פרדס חנה כרכור (צילום: פאבל שטיין)
צעדת פרדס חנה כרכור (צילום: פאבל שטיין)

מאות מתושבי פרדס חנה כרכור והאזור השתתפו בחול המועד סוכות במסורת מקומית חדשה – צעדת פרדס חנה כרכור. באירוע חולקו חולצות שהודפסו במיוחד לצעדה והמשתתפים צוידו בבקבוקי מים שחולקו על ידי יזמי האירוע, והוזנקו אל הצעדה. שני מסלולי ההליכה, האחד למיטיבי לכת, השני למשפחות וילדים, תוכננו כך שהצועדים יוכלו ליהנות מנופיה הירוקים של המושבה בשדות ובשבילים הטבעיים הפרושים סביב הישוב.

על רקע פופולאריות ספורט ההליכה, הוחלט לפתוח במסורת של צעדה. את אירוע צעדת פרדס חנה כרכור הובילו המתנ"ס המקומי ומרכז BIG המקומי, והוא כלל הפנינג ססגוני לצעירים, מבוגרים, משפחות וילדים אשר ביקשו ליהנות בחול המועד סוכות מיופייה של המושבה. שני המסלולים הציעו נוף ירוק מקומי לצד הדרכה מקצועית ותחנות פעילות לאורך הדרך למנוחה להרחבת אופקים ולפנאי. הצועדים קיבלו תעודות בסוף המסלול כמזכרת מהאירוע. בתום הצעדה התקיימה במרכז BIG  הופעה לכל המשפחה של כוכבת הילדים מיכל הקטנה.

צעדת פרדס חנה כרכור (צילום: פאבל שטיין)
צעדת פרדס חנה כרכור (צילום: פאבל שטיין)

מסורת זו יצאה לדרך כאירוע הדגל של תכנית האב לספורט שהוצגה על ידי יו"ר ועדת הספורט במועצה בשבועות האחרונים. במסגרת התכנית נערך סקר צרכי תושבים שבדק, בין השאר, את אחוז התושבים המבצעים פעילות ספורטיבית באופן קבוע, ואת ענפי ספורט המועדפים עליהם. מהסקר עלה כי כמחצית מתושבי פרדס חנה כרכור נוהגים לבצע אימוני ספורט קבועים, וכי הענף הפופולארי ביותר, שזכה ל-22% מהקולות, הוא ההליכה במקום השני בפופולאריות נמצאת הריצה, ובמקום השלישי – התעמלות/יוגה.

מזכיר וגזבר המועצה, רן גלר: "מחשבה רבה הושקעה במועצה ובוועדת הספורט לתכנון הצעדה כך שתותאם לצרכי התושבים שלנו, כמו גם לקהל הארצי המבקש לבקר באזורנו בחול המועד סוכות. תכנון שני מסלולים נפרדים אפשר פעילות ייעודית לקהלים שונים בישוב. המסלולים חושפים את הייחודיות של פרדס חנה כרכור, יישוב המציע סל שירותים עירוני בלב מושבה כפרית ירוקה וקהילתית. הסיור התקיים בחלק משטחיה הירוקים הנרחבים והמוריקים של המושבה, שנשמרו כך לאורך השנים להנאת המטיילים והמבקרים. גם בשנה הבאה נחזור ונזמין את התושבים להצטרף ליום כיף ספורטיבי, קהילתי, משפחתי וירוק".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות