fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא הגיע לנו לנצח"

בית"ר פרדס חנה הפסידה במשחק העונה 1:0 לבני פרדיס, ועלולה לשלם על כך מחיר יקר בהמשך העונה. המאמן אילן צרפתי: "הליגה עוד ארוכה"
אילן צרפתי. שומר על אופטימיות (צילום: שלומי גבאי)

אכזבה קשה בבית"ר פרדס חנה לאחר ההפסד 1:0 לבני פרדיס במשחק העונה. שתי הקבוצות, שמדורגות במקום הראשון והשני, ידעו כי ניצחון של אחת הקבוצות יכול להיות מכריע להמשך הדרך.

פרדס חנה הציגה משחק חלש וספגה את ההפסד הראשון שלה העונה. גם פרדיס לא הרשימה, אבל רבע שעה במחצית השנייה ניצל קשר פרדיס מושיקו בלביליה, ששיחק בעברו במועדון ספורט גבעת אולגה, טעות קשה בהגנה וכבש את השער היחיד במשחק.

מאמן פרדס חנה, אילן צרפתי, אמר בסיום: "היינו חלשים ולא הגיע לנו לנצח. השחקנים לא באו ברמת המוכנות שאני מצפה מהם, אבל הליגה עוד ארוכה".

אילן צרפתי. שומר על אופטימיות (צילום: שלומי גבאי)
אילן צרפתי. שומר על אופטימיות (צילום: שלומי גבאי)

הקבוצה השנייה במושבה, מועדון ספורט, ממשיכה לדרוס והפעם הביסה את הפועל מנשה בתוצאה 1:6. מלך שערי פרדס חנה ומלך שערי הליגה, שלומי ביטון, המשיך להפציץ עם שלושער (18 שערים), אסף חדד כבש צמד ולירון מוסבט הוסיף שער נוסף.

בעקבות הניצחון הפער בין מועדון הספורט במקום השלישי לבין פרדיס ובית"ר פרדס חנה שמדורגות במקום הראשון והשני צומק לארבע נקודות.

הקבוצה השלישית של האזור, הפועל אור עקיבא, ממשיכה לאבד כיוון ורשמה הפסד נוסף, 0:1 להפועל ג'יסר א-זרקא. באור עקיבא מספרים כי שחקני הקבוצה הפסיקו להגיע לאימונים בתקופה האחרונה וזה משפיע ישירות על מצב הקבוצה. אור עקיבא ירדה בעקבות ההפסד למקום התשיעי בטבלה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות