fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל חופים: מאמן ראש העין אילן צרפתי: "למדתי הרבה"

המאמן היה קרוב מאוד לזכייה היסטורית עם ראש העין, אבל נוצח מול כפר קאסם. למרות זאת, הוא לוקח המון דברים טובים מהחודש האחרון
אילן צרפתי (מימין). "הכל מלמעלה" (צילום: שלומי גבאי)
ליגת כדורגל החופים הגיעה בשישי שעבר לסיומה כאשר כפר קאסם זכתה באליפות בפעם השנייה ברציפות. במשחק הגמר ניצחה כפר קאסם את ראש העין 3:4 לאחר הארכה ובתום דרמה גדולה.
מי שהוביל את ראש העין למשחק הגמר וכמעט זכה באליפות הוא המאמן אילן צרפתי. צרפתי, תושב פרדס חנה, שימש העונה כמאמן ראשי בקבוצת החופים וכבר בעונה הראשונה הוביל את הקבוצה למשחק הגמר והיה רחוק מספר דקות מהנפת גביע.
צרפתי אמר לאחר המשחק: "הכל כתוב מלמעלה. שיחקנו מול קבוצה מצוינת ועדיין היינו שווי כוחות ורק שער מוזר בהארכה הביא להפסד. אבל עשינו עונה גדולה. לא הרבה ציפו שנגיע למשחק הגמר ועשינו זאת".
אילן צרפתי (מימין). "הכל מלמעלה" (צילום: שלומי גבאי)
אילן צרפתי (מימין). "הכל מלמעלה" (צילום: שלומי גבאי)
בכל זאת בניתם קבוצה עם הרבה שחקנים ישראלים משמעותיים ושלושה זרים.
"יש קבוצות רבות שיש להן ישראלים משמעותיים – אם זה נתניה, חדרה, כרמיאל או בני יהודה. גם לנתניה וגם לבני יהודה היו זרים, ועדיין הגענו למשחק הגמר והיינו קרובים. בנינו קבוצה איכותית, אבל התקציב שלנו היה שווה לעוד מספר קבוצות בליגה והגענו לגמר".
בדיעבד אתה חושב שהיית עושה משהו אחרת במשחק הגמר?
"אני לא חושב. עשינו את המיטב וחילקנו את הדקות של השחקנים גם בחצי הגמר וגם בגמר ובאנו מאוד מוכנים גם מבחינה מנטאלית וגם מבחינה פיזית".
איך אתה מסכם את העונה הראשונה שלך על הקווים כמאמן ראשי בחופים?
"זאת הייתה עונה קשה, אבל אני יוצא מאוד מרוצה. למדתי הרבה ואני מרגיש הרבה יותר טוב אחרי העונה הראשונה. אין ספק שהגב של אחי, ישראל, שהוא מקצוען ברמה הגבוהה ביותר, עזר לי מאוד. ישראל תמך בי לאורך העונה ולמדתי ממנו הרבה – אם זה על החול ואם זה מחוצה לו. אני חושב שאני מאמן טוב יותר מלפני חודשיים".
העונה בחופים גרמה לך לתשוקה לאמן גם בדשא?
"גם בעונה שעברה שימשתי כעוזר מאמן בהפועל באקה אל גרבייה תחת צחי אילוז וגם שם למדתי המון, אבל אני מבין שאני בתחילת הדרך וגם העונה המטרה שלי היא להמשיך וללמוד, אם זה כעוזר מאמן או מאמן ראשי. כל מי שמכיר אותי יודע שאני איש עבודה וכמו שהייתי ככדורגלן, אמשיך ככה גם כמאמן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות