fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יותר קל לי היום לסגור את המועדון מאשר לנהל אותו"

אם מחפשים מעט רומנטיקה ומשהו מיוחד בכדורגל של הליגות הנמוכות אז קראו את סיפורו של מאמן בית"ר פרדס חנה ג'קי שושן
ג'קי בן שושן
ג'קי בן שושן (צילום: שלומי גבאי)
ג'קי בן שושן
"בית"ר פרדס חנה זה מותג". ג'קי בן שושן (צילום: שלומי גבאי)

ג'קי שושן מנהל ב-13 שנים האחרונות את בית"ר פרדס חנה עם אחד התקציבים הכי נמוכים בליגה אבל עם הרבה תשוקה ואהבה למקצוע. בראיון מיוחד הוא מספר כי הוא מאוכזב קצת מהעונה, טוען שלא הקבוצה הטובה עלתה ליגה וגם כבר חושב שבעונה הבאה יכול להיות טוב יותר.

איך אתה מסכם את העונה?
"הקבוצה שלנו מתעסקת בספורט ומבחינת ספורט ואהבה הייתה לנו עונה מצוינת אבל מבחינה מקצועית לצערי לא היה לנו תקציב גבוה ועם הסכום הקטן שהיה לנו עשינו את המקסימום".

אולי אורן גולן בנה קבוצה לא טובה?
"אורן גולן עשה ועושה המון למען המועדון. הוא עוזר לנו ולעולם לא עונה בשלילה וזה לזכותו והאמנתי בו לאורך כל הדרך. שלא יבינו לא נכון אני לא רוצה לעלות ליגה. מבחינת רמת אנשים ושחקנים הם היו ראויים להיות בליגה גבוהה יותר אבל מבחינה כספית אין בלוף ולא היה לנו כסף להתחרות על עלייה. בית"ר פרדס חנה זה מותג אבל זה עדיין לא מושך מספיק אנשים".

אז לאן הייתם צריכים להגיע בליגה?
"היינו שווים מקום שביעי כי גם הקאדר שנבנה שווה רק מקום שביעי. שתבין הקבוצה הכי חלשה עלתה ליגה. גם ג'ת וגם מועדון ספורט היו חזקים הרבה יותר טובים מיקנעם".

אז מה לא עבד אצלכם?
"יש לנו מספר שחקנים שרצים איתי כבר מספר שנים והם לא כל כך התחברו לשינויים שעשה המאמן בתחילת העונה. פשוט הקבוצה לא התחברה וזה קורה".

היה חסר לכם תקציב העונה?
"קשה למצוא היום משקיע. אתה מביא תמיכות קטנות פה ושם אבל זה לא מספיק. זה לא מחבר אותנו לכלום".

אולי המועצה לא נתנה מספיק לדעתך?
"אני לא חושב. חיים געש הוא ראש המועצה הראשון שנתן ונותן לנו למרות שזה פחות מהקבוצה השנייה".

אולי הבעיה שלכם שאין לכם מחלקת נוער?
"היה לי מחלקת נוער וזה לא עבד. אני מבין כדורגל ומבין שקשה להסתדר ללא מחלקת נוער. קשה לי לנהל את הכל, כי אני עובד בהתנדבות. היום יותר קל לי לסגור את המועדון מאשר לנהל אותו".

אולי הגיע הזמן לאיחוד בפרדס חנה?
"אני לא בעד האיחוד. אני חושב שיש מקום לכולם ואני גם לא רוצה להרוס את השם של בית"ר שקיים כבר 50 שנה. עבדתי קשה בשביל לשמור על השם ואם יציעו לי איחוד עם השם שלנו, יש על מה לדבר. אני יכול גם לומר שאנחנו הקבוצה הכי הוגנת במשך שנים. אצלי אם שחקן מקלל או מרביץ, הוא יוצא מהשער ולא חוזר".

מה יהיה בעונה הבאה בקבוצה?
"חד משמעית אם אני אחליט לעלות ליגה והסובבים אותי ימשיכו איתי, אני מסוגל לעלות. ראש המועצה נותן לי את מה שאני מבקש ומגיע לו קרדיט. אני מקווה שאורן גולן יישאר איתי כי הוא אישיות וחבר שלא נוטש אף פעם ומאוד עזר לי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות