fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפקת חייה

טלי עמנואל עזרה משרה כמנהלת פרויקט בחברת מהנדסים ועברה להפקות. עד שהחליטה לעזוב גם את המרכז ולעבור לבית מעץ בעין עירון ולהצליח בפרדס חנה כאחת הדמויות היותר מעניינות
טלי עמנואל (צילום: איילת לבן)
טלי עמנואל (צילום: איילת לבן)

באירועי הלילה הלבן שהתקיימו במהלך הקיץ בפרדס חנה, אחד השמות שנשמע שוב ושוב היה טלי עמנואל. השם הוזכר בלא מעט כבוד וחיבה. מתברר שהיא הרוח החיה ומפיקת הערב, שהיה מי שהגדיר: "זו, אם תרצה יכולה להרים מסיבה עם אלוהים". ככה אמרו.

טלי, בת 41, גרה בבית עץ בעין עירון עם שני הבנים שלה, טוהר בן ה-11 ושלום בן 7 וחצי. היא פותחת לי את דלת הבית כשהיא לבושה שמלה שחורה ושערה רטוב ואסוף. הבית שלה צבעוני ועל הקרמיקה במטבח כתוב "יש, תמיד יש". כבר התאהבתי. בכלל, יש בטלי מין כנות שנדמה כבר לא קיימת ברוב מחוזותינו.

אני שואלת אותה איפה גדלת? מה עשית בצבא? היא מביטה בי, שותקת, ואז אומרת: "זה קצת מוזר לפרוש ככה את כל החיים שלי אבל יאללה, בואי נתחיל". ואז היה מתחילה: "נולדתי וגדלתי בנתניה. בתכל'ס, מגיל 5 הייתי מפיקה. היתה לנו חבורה עליזה בבניין שאני הייתי אחראית על התכנים ועל זמני ההופעות. מין שילוב של מפיקה בפועל ובימאית. כשגדלתי, הצטרפתי לתנועת הנוער 'מכבי'. גם שם הדרכתי, הייתי רכזת הדרכה, תמיד בתחום הארגון".

כתבה: ענבר דותן

הסיפור המלא של טלי עמנואל היום בגיליון החג של עיתון "כל הפרדס"

טלי עמנואל (צילום: איילת לבן)
טלי עמנואל (צילום: איילת לבן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות