fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הנשמה של הילדה נפגעה"

סבתה של בת ה-5 שלפני החשד נחטפה ממיטתה ונמצאה בבוקר שאחרי סמוך לבית הכנסת, מספרת על הטראומה ומתייחסת לחשוד שנעצר ביום רביעי לאחר שתועד במצלמות אבטחה מחוץ לבית
גן אלים. הסייעת שרה את הילדה (צילום אילוסטרציה)
(צילום אילוסטרציה)

בשבוע שעבר, בלילה שבין יום רביעי ליום חמישי, דווח כי בת חמש נמצאה בחצר בית כנסת בשעות הבוקר המוקדמות. לטענת משפחתה, היא נחטפה בלילה על ידי אדם שנכנס לבית דרך חלון. היא נמצאה על ידי עובר אורח בחצר בית הכנסת שבקרבת מקום לביתה. ביום חמישי נעצר חשוד במעשה, אולם הוא שוחרר וביום רביעי נעצר חשוד נוסף, שצולם במצלמה שהוצבה מחוץ לביתו של אחד השכנים.

סבתה של הילדה, אמרה: "שלומי לא יהיה עוד טוב אחרי מה שעברתי עד היום. אדם נכנס דרך החלון, מוציא ילדה מבית, לוקח אותה לשדה ועושה מעשה. הילדה היא לא בקופסה, לא נעלמה, חזרה אלינו בחתיכה אחת שלמה, אבל הנשמה של הילדה נפגעה, והחיים קשים 10 מונים מהמצב הסטנדרטי. הטראומה משפיעה על כל המשפחה, לא רק עליה. החיים מתהפכים, נדמה לך שאת כבולת ידיים ונטרפת. שלושת הימים הראשונים היו הסיוט הכי גדול".

"במקרה הזה המשטרה הגיעה במהירות לבית ופעלה היטב מבחינה זו. אבל זו טראומה. אני לא נרדמת בלילה. אי אפשר להשאיר את הילדה לבד לרגע, הפחד והחרדה הקיומית הפכו להיות מכה. אנחנו בטיפול של משרד הרווחה, והילדים רוצים לברוח מפרדס חנה, הם לא עומדים במציאות ההזויה. אין לנו ברירות אלא למשוך את העגלה קדימה. צריך כוחות על טבעיים להתמודדות".

 הכתבה המורחבת ביום שישי ב"כל הפרדס"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות