fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנבחרת הכווייתית סירבה לשחק

ילדים ג' 2 של מכבי ברקאי, שעלו לחצי גמר בית התנחומים במונדיאל הנערים שהתקיים בספרד, פגשו את הצד הפחות יפה של הספורט. השחקנים הכווייתים עלו למגרש ונופפו בדגלי פלסטין
הישגים מרשימים. המשלחת מברקאי צילום: ישראל צרפתי
הישגים מרשימים. המשלחת מברקאי צילום: ישראל צרפתי
הישגים מרשימים. המשלחת מברקאי צילום: ישראל צרפתי
הישגים מרשימים. המשלחת מברקאי צילום: ישראל צרפתי

הישגים מרשימים למכבי ברקאי תל אביב במונדיאל הנערים שהתקיים בקוסטה ברווה בספרד. בטורניר השתתפו מאות קבוצות מכל העולם, בהן מהמועדונים הגדולים ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וסיטי ואינטר מילאן. קבוצת ילדים א' העפילה לרבע גמר בית התנחומים וסיימה את הטורניר עם שני ניצחונות, תיקו ושלושה הפסדים. קבוצת ילדים ג' 1 העפילה לרבע הגמר (הישג שיא של קבוצה ישראלית אי פעם בטורניר), שם פגשה את מנצ'סטר סיטי הגדולה ונוצחה. קבוצת ילדים ג' 2 העפילה לגמר בבית התנחומים ונוצחה בבעיטות פנדלים.

חוויה פחות ספורטיבית חוו ילדים ג' 2 בחצי גמר בית התנחומים, כאשר הוגרלו מול קבוצה מכוויית. היריבה החליטה לא לשחק ועוררה פרובוקציה כשהתייצבה במגרש עם דגלי כווית ופלסטין. ברקאי זכו בניצחון טכני. במהלך השהות בספרד חגגה המשלחת מברקאי את ליל הסדר עם משלחות מאשקלון ונווה יוסף. המנהל המקצועי של המועדון, ישראל צרפתי סיכם את הטורניר: "אני חש גאווה גדולה על ההישגים וכן על התנהלות המשלחת. זהו עוד ציון דרך חשוב למועדון הכדורגל מכבי ברקאי".

חיים נדלר, המנהל המיתולוגי של המועדון ציין את שביעות רצונו מהישגיהם המקצועיים של הקבוצות ומההתנהגות הערכית והספורטיבית של השחקנים שהביאה כבוד רב למועדון ולמועצה האזורית מנשה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות