fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההנהלה בית"ר פרדס חנה תחליט: צרפתי או בן שבת

בתוך שבוע אמור להתמנות המחליף של גל פיבך. היו"ר ג'קי שושן לא מתכוון לחזור על טעויות העונה שעברה: "נרענן משמעותית את הסגל, מה שקרה בעונה האחרונה לא יקרה שוב"
ג'קי בן שושן
ג'קי בן שושן (צילום: שלומי גבאי)

בית"ר פרדס חנה החלה את הכנותיה לעונה הבאה, וכמובן שהמטרה הראשונה היא למנות מאמן. מי שאימן את הקבוצה בעונה שעברה, גל פיבך, לא ימשיך העונה וכעת בודקים במועדון מספר אופציות להחליף את פיבך.

במועדון סיפרו כי שני המועמדים להתמנות למאמן החדש הם שחקני הקבוצה בשנים האחרונות גיא בן שבת ואילן צרפתי. בן שבת, ששיחק במכבי ברקאי, מכבי אור עקיבא ובשנתיים האחרונות שיחק גם בפרדס חנה ואף נמנה על סגל נבחרת ישראל לוותיקים כבר נפגש עם יו"ר פרדס חנה ג'קי שושן, ואף קיבל הצעה רשמית מהמועדון.

עם זאת, בפרדס חנה סיפרו כי גם המאמן אילן צרפתי הוא מועמד ראוי וגם אליו תיעשה פניה בנושא. שושן אמר בנושא: "שני המועמדים הם מועמדים ראויים ואני מאמין שתוך שבוע ימים נקבל את ההחלטה הטובה ביותר. אני מבטיח שמה שקרה בעונה האחרונה לא יקרה ואנחנו נרענן משמעותית את סגל הקבוצה".

ג'קי בן שושן
ג'קי שושן. רוצה לחזור ליהנות (צילום: שלומי גבאי)

בהנהלה סבורים כי הבעיה המרכזית של הקבוצה במחצית השנייה של העונה שעבר הייתה בעיית משמעת, וזה מה שגרם למיקום הנמוך.

לפי דעת ההנהלה במהלך מחצית העונה השנייה סבלה הקבוצה מבעיות משמעת גדולות ואף מיקומה בטבלה היה הרבה יותר נמוך משנתיים קודם לכן כאשר הקבוצה סיימה בשלושת המקומות הראשונים. שושן: "אני מעוניין לחזור וליהנות מכדורגל וגם לסיים בצמרת הגבוהה ולכן המאמן שיגיע, יהיה זה שאמור לעבוד תחת חזון המועדון".

בנוסף, בהנהלת המועדון מתכוונים להיפגש עם ראשי מועצת פרדס חנה בכדי לבנות את תקציב הקבוצה לעונה הבאה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות