fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגר פרי-יגור: 35 שנים של בית

בת 35, נשואה, מתכננת ערים במקצועה, שימשה עוזרת מנכ"ל עיריית ירושלים ומנהלת מחלקת תכנון במועצה האזורית חוף הכרמל
הגר פרי-יגור
הגר פרי-יגור (צילום: שלומי גבאי)
הגר פרי-יגור
הגר פרי-יגור (צילום: שלומי גבאי)

סיעה: העבודה-ביחד

מי: הגר פרי-יגור, בת 35, נשואה, תושבת כרכור, מתמודדת בבחירות לראשות המועצה בראש מפלגת העבודה-ביחד. פרי-יגור היא מתכננת ערים במקצועה ושימשה עוזרת מנכ"ל עיריית ירושלים ומנהלת מחלקת תכנון במועצה אזורית חוף כרמל. עבדה עם חיים געש במשך חצי שנה. לדבריה, פרדס חנה-כרכור היא ביתה מזה 35 שנים וחלק בלתי נפרד מנוף ילדותה. היא זוכרת את ריח הפרדסים, מרבדי הדשא במתנ"ס, הוואדי הירוק עם גשרי העץ במרכז המושבה, חזרות להקת  מחול

באמפיתיאטרון, פלאפל דבורה או שמשון, סככות האבטיחים והעגלונים, גן נעמי, בית הספר אלונים, בית הספר החקלאי, השומרוניה, חגיגות המימונה ויום העצמאות במרכז המושבה.

מה: פרי-יגור טוענת כי תהליכי העיור המואצים אליהם נקלע היישוב בשנים האחרונות, הדגישו והעצימו כמה מגמות בעייתיות: אובדן הצביון הכפרי ורוח המושבה, אובדן המחויבות והיחס האישי לתושב וחוסר יכולת של הרשות המקומית לספק שירותים נאותים לתושביה, כתוצאה מניהול שאינו מלווה בתהליכים נכונים של תכנון עירוני. כמתכננת ערים ובעלת ניסיון מוניציפאלי, מקצועי, ניהולי וביצועי של כ-12 שנים, הגר-פרי מתחייבת לנהל ממשקים הדוקים עם דרגים מקצועיים במשרדי הממשלה השונים, לנהל קשר ישיר ושוטף עם תושבים ולהוביל תהליכי שיתוף ציבור. כמו כן היא מצהירה כי תעמוד איתן מול בעלי האינטרסים גדע להביא לאיזון נכון בין פיתוח לשמירה על הקיים.

למה דווקא אני: "אני מאמינה ברשימת 'ביחד עם העבודה' המורכבת מאנשים מוכשרים, עם ידע עשיר מתחומים מגוונים, צעירים לצד ותיקים, נשים וגברים, שלכולם אהבה למושבה ורצון אמיתי לשפר ולפעול לטובת הכלל. אני מאמינה שהגיע הזמן לרענן את השורות ולקחת אחריות. הגיע הזמן למקצועיות ולמנהיגות יוזמת וקשובה. אני מתחייבת, כראש המועצה הבאה, לקחת אחריות ולפעול למען התושבים תוך שמירה על כללי מינהל תקין, נאמנות, יושר, מקצועיות, שקיפות ושיתוף".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות