fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דיירת בדירת עמידר בדרך למרחב, פרדס חנה: דירתי לא תקינה ולא נותנים לי לעבור

מבט מהמטבח: אין רשת ותריסים (צילום: נירית שפאץ)
מבט מהמטבח: אין רשת ותריסים (צילום: נירית שפאץ)

דיירת בדירת עמידר בדרך למרחב בפרדס חנה, שנכנסה לדירה בה היא מתגוררת ביולי 2009, היא חולה פסיכיאטרית ונכה הנעזרת בקביים להליכה, ולדבריה, למרות נכות ולמרות המלצות רופאים (אורתופדים ופסיכיאטר, שגיבו את המלצותיהם במסמכים) ש-14 המדרגות מזיקות לרגליה, לקרסוליה ולגבה, לא אושרה בקשתה להעברה לדירת קרקע. "אני מבקשת העברה אך אין מענה", היא אומרת.

כל עוד היא בדירה הנוכחית, היא מבקשת לשפר את איכות חייה בה. לאחרונה בוצעו מספר תיקונים בדירה על ידי חברת עמידר. אך לטענת הדיירת, התיקונים רחוקים מלהיות מספקים, שכן יש מפגעים בדירה שלא תוקנו ומן הדין שיתוקנו. בחדר השינה יש קטע של קיר שהוא רק דיקט ולא מבודד טוב, והיא מספרת כי היא סובלת מהקור במיוחד עכשיו, בעונת החורף. "אני רועדת מקור. בנוסף, בדירה אין רשתות, ובמרפסת השירות הצמודה למטבח גם אין תריסים, השמש מציפה את המטבח ואני לא יכולה לבשל, לשטוף כלים או להשאיר מזון מחוץ למקרר. הצנרת במקלחת ובמטבח דורשת החלפה, היא לא הוחלפה מעולם מאז שאני בדירה, ועובדה היא שהמים בברזים שלי חומים ומלאי חלודה. צינור הדוד במקלחת חשוף ותלוי מחוץ לקיר ולא תוקן, למרות שצריך לתקן". היא מפרטת עוד מספר בעיות בדירה שהיא מספרת כי הן מקשות על חייה באופן יומיומי.

מחברת עמידר נמסר בתגובה: "אנחנו קשובים לפנייתה של הדיירת ועושים כל מאמץ כדי להעניק מענה ראוי. לפני כחודש ביצענו בדירתה עבודות להתקנת מטבח חדש הכולל ארונות, כיור ושיש ולפני כשבועיים נשלחו אנשי מקצוע כדי להמשיך בעבודות נוספות. לצערנו, לאחר שהבהרנו לה כי לא נוכל לבצע את כלל העבודות שביקשה (שכן מהנדס המחוז מצא את הצנרת תקינה והתקנת רשתות אינה נכללת בסל הטיפולים), החליטה הדיירת באופן חד צדדי שלא לאפשר את המשך ביצוע העבודות בדירתה. לגבי הקיר, מדובר בקיר המקורי של המבנה, שהינו תקין. נשמח לשוב ולבצע את הנדרש, בהתאם לשיתוף פעולה מצידה".

ממשרד הבינוי והשיכון נמסר: "הדיירת מתגוררת בדירת דיור ציבורי משנת 2009, בקשתה האחרונה לדירת קרקע נדחתה לפני יותר משנתיים לאחר חוות דעת יועץ רפואי בנושא. באפשרותה להגיש כעת בקשה חדשה לבחינת זכאותה לדירת קרקע ולצרף כל מסמך שיכול לסייע ומפרט על מצבה הרפואי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות