fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ג'קי שושן: "אני מרגיש שרימו אותי"

היו"ר ג'קי שושן לא מתכוון לעבור בשתיקה על ההחלטה לא להעלות את הקבוצה לליגה ב'. השבוע הגיש המועדון ערעור לבית הדין העליון של התאחדות
"זגזוג שאינו מוסיף כבוד לוועדה". בית"ר פרדס חנה

ראשי בית"ר פרדס חנה הגישו ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בעקבות ההחלטה כי הקבוצה לא תעלה לליגה ב'.

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל פרדס"/"כל זכרון", בהתאחדות הודיעו למועדון כי הם נשארים בליגה ג'. בפרדס חנה, שסיימה את העונה שעברה במקום השני בליגה ג' מחוז שומרון, ציפו לעלות ליגה לאחר ששתי קבוצות מליגה ב' הודיעו על פירוק. אך ציפיות לחוד והחלטות לחוד. בוועדת הליגה והגביע בהתאחדות הוחלט כי מכבי עירוני טמרה תעלה לליגה ב'.

"זגזוג שאינו מוסיף כבוד לוועדה". בית"ר פרדס חנה
"זגזוג שאינו מוסיף כבוד לוועדה". בית"ר פרדס חנה

מיותר לציין כי בפרדס חנה זעמו על ההחלטה ועוד בשבוע שעבר הודיעו כי אין בכוונתם לעבור עליה בשתיקה. השבוע הגישה הקבוצה ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות באמצעות בא כוחה עו"ד יוסי שוקרון. "שגתה הוועדה שהחלטתה הינה בניגוד לתקנון", נכתב בערעור, "למעשה עולה טעם רע מהתנהלות הוועדה. מחד אמירות ברורות כי המערערת תשחק בליגה ב', ולאחר זמן מה הודעה כי היא תשחק בליגה ג'. מדובר בזגזוג שאינו מוסיף כבוד לוועדה, להתאחדות לכדורגל ולענף בכלל. החלטת הוועדה שבה היא מתייחסת  למספר נקודות הינה שגויה תקנונית, מאחר שמכבי עירוני טמרה אינה שייכת למחוז יזרעאל או שומרון – שמהם עולים לצפון ב'. בנסיבות אלה ברור כי ההחלטה להעלות את טמרה במקום פרדס חנה היא שגויה מן היסוד, וזאת מעבר למצג שהוצג על ידי המערערת, בו היא שובצה בליגה ב' מחוז צפון ב' ולאחר מכן הוסרה משם".

בפרדס חנה ציינו כי אין בכוונתם לוותר וכי אם בית הדין העליון של ההתאחדות לא יקבל את הערעור, בכוונת ראשי הקבוצה לפנות לערכאות משפטיות.

יו"ר הקבוצה, ג'קי שושן: "אני מרגיש שרימו אותי ולא מתכוון לוותר עד שאוכיח את צדקתי".

מההתאחדות נמסר כי ועדת הליגה והגביע פעלה על פי התקנון, לפיו קבוצה שמסיימת במקום השני עם האחוזים הטובים ביותר, ללא כל קשר לליגה בה היא משחקת, עולה אוטומטית לליגה גבוהה יותר. לגבי טענותיהם של ראשי פרדס חנה, סירבה ההתאחדות להגיב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות