fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשישי: משחק העונה של בית"ר פרדס חנה

בית"ר פרדס חנה המשיכה ברצף הניצחונות למרות יכולת לא משכנעת. בקבוצה יודעים שהיכולת הזו לא תספיק למשחק היום מול השנייה בטבלה, הפועל פרדיס. שישייה מרשימה למועדון ספורט
אילן צרפתי (מימין). "הכל מלמעלה" (צילום: שלומי גבאי)

בית"ר פרדס חנה ממשיכה את רצף הניצחונות המרשים שלה והשבת היא גברה בביתה על מכבי ברטעה בתוצאה 0:1. בן נחמני כבש את השער היחיד לזכות בית"ר במשחק  מול ברטעה.

פרדס חנה הציגה משחק בינוני והתקשתה מול משחק הקרבה של שחקני ברטעה. חניכיו של אילן צרפתי השיגו עוד שלוש נקודות לפני משחק העונה מול השנייה בטבלה, הפועל פרדיס, שייערך בשישי הקרוב. בקבוצה מבינים כי היכולת מול ברטעה לא תספיק מול פרדיס.

צרפתי: "המשחק מול פרדיס הוא סיפור שונה לחלוטין. מדובר במשחק על שש נקודות שאם ננצח בו – נדבר חזק בצמרת".

הקבוצה השנייה של פרדס חנה, מועדון ספורט, נכנסת לכושר שיא והשבוע הביסה את הפועל קריית חיים בתוצאה 6:2.

אילן צרפתי. "משחק על שש נקודות" (צילום: שלומי גבאי)
אילן צרפתי. "משחק על שש נקודות" (צילום: שלומי גבאי)

הקבוצה של אורי צ'אושו אומנם עלתה ליתרון ראשונה על ידי אסף חדד, אבל אז הגיע המהפך של קריית חיים בדקות ה-31 ו-38. למרות זאת, עוד לפני המחצית, הספיק לירון מוסבט לכבוש צמד שערים ושלומי ביטון הוסיף שער נוסף והם החזירו את היתרון לפרדס.

במחצית השנייה הוסיף ביטון עוד צמד שערים שהפך בסופו של דבר לשלושער אישי של ביטון. לאחר הניצחון עלתה מועדון ספורט למקום השלישי בטבלה.

מי שאיכזבה השבוע היא הפועל אור עקיבא שהפסידה בביתה 2:1 להפועל פרדיס. שחקני פרדיס עלו ליתרון בדקה ה-20 אבל שלום טייב השווה בדקה ה-38. במחצית השנייה היה זה מושיקו בלביליה שגדל וגר באור עקיבא שכבש את שער הניצחון לזכות פרדיס.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות