fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין כמו בבית

אחרי 29 שנים בשירות התעסוקה, החליטה ריקי אורגיל מבנימינה לממש את אהבתה הגדולה לאסתטיקה ופתחה את "רק בנות" בבנימינה, חנות שנמצאת בבית הפרטי שלה בלב המושבה וחולשת על שלושה חדרים
אחת על אחת. ריקי אורגיל (צילום: מיה כרמי דרור)

 

ריקי אורגיל (52), נשואה ואם לשניים, פרשה לאחרונה משירות התעסוקה לאחר 29 שנות עבודה, כאשר בעשר השנים האחרונות ניהלה את סניף שירות התעסוקה בחדרה. לפני שנה החליטה לממש את רצונה ואהבתה לתחום היופי, האסתטיקה והאמנות ופתחה את החנות "רק בנות" בבנימינה.

בחנות – שכשמה כן היא, מיועדת לנשים – ניתן למצוא בגדי מעצבים, נעליים, תיקים, תכשיטים ואקססוריז. היא ממוקמת ברחוב הדקל 23, באזור טובל בירוק של המושבה בנימינה, בלב המושבה, נגישה מאוד, כולל חנייה בפתח החנות. החנות מחולקת ל-3 חדרים: חדר לבגדי קז'ואל, תכשיטים, מוצרי לבידו, תיקים ואקססוריז; חדר הלבשה, שבו מתקיימות לעיתים גם פגישות סטיילינג; וחדר שלישי לבגדי ערב. שעות הפתיחה נוחות וגמישות: שישה ימים בשבוע בין השעות 11:00 ל-20:00,  ולפי בקשת הלקוחה, החנות נפתחת לפני ואחרי השעות הקבועות, גם במוצ"ש.

אחת על אחת. ריקי אורגיל (צילום: מיה כרמי דרור)
אחת על אחת. ריקי אורגיל (צילום: מיה כרמי דרור)

 

הביתיות של החנות עושה אותה למיוחדת במינה, ובני המשפחה חיים לצד העבודה בהרמוניה. אמנם החנות היא ביתית, אך נכנסים אליה מכניסה נפרדת, והיא חוליה בפני עצמה. חוויית הקנייה היא שונה, נעימה ואינטימית, והלקוחה זוכה ליחס אישי. "כשלקוחה מגיעה לחנות, לאחר שיחה ראשונית, אני מייעצת לה בצורה כנה ומדויקת, בהתאם לרצונותיה ולנתוניה ובאווירה של ביטחון, אמון ופרגון, וכך נוצרת בינינו ידידות", מספרת ריקי. "זאת חוויה של אחת על אחת.

 

הכתבה המלאה מחר, שישי, בגיליון אופנה מיוחד של "כל הפרדס" ובמהדורה הדיגיטלית

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות