fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אהבה מהסלע

ענת סלע, תושבת גן השומרון, שחוותה ומקרוב את סצנת הדייטים בתל אביב, החליטה אחריה נישואיה להקל קצת על הרווקים והרווקות עם סדנאות למציאת זוגיות וערבי ספיד-דייטינג שאותם הביאה לצפון
ענת סלע (צילום: תומר מוקד)
ענת סלע (צילום: תומר מוקד)

לפני שנתיים עברה ענת סלע, בת 36, "תל אביבית מבטן ומלידה" כדבריה, מתל אביב לגן השומרון, עם הולדת בנה. את בעלה, תושב גן השומרון, הכירה דרך הפייסבוק, לא שידוך מכוון.

את חוויותיה כרווקה, היא מתארת במילים קשות למדי: "כתל אביבית חוויתי את כל עולם הרווקות הסיזיפי, המייגע, המייאש. שם מתקיימת סצנת הדייטים במלוא הדרה ועוצמתה, והאדם נשאב לתוך זה. הכוונה בסצנה הזאת היא אמיתית: למצוא זוגיות. אבל כשעוברות שנים עד שזה מגיע, זה נהיה מתיש. בעקבות כל מה שחוויתי כרווקה החלטתי שאני הופכת את העניין למקצוע ומתחילה לעזור לפנויים ופנויות בכל הגילאים למצוא זוגיות".

כשסלע נשאלת מה, בעצם, כל כך נורא בתקופה שבה יוצאים, פוגשים ומכירים אנשים שונים, היא משיבה: "זה כרוך בהמון תסכול. כל פעם קיוויתי מחדש שזה הדייט האחרון, וכל פעם היא מתבדה. זאת חוויה חוזרת של כישלון שיוצרת פגיעה באגו ובביטחון העצמי, וזה אפילו יכול להביא לדיכאון".

יותר נשים מגברים
היא בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני בייעוץ ארגוני, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. "עבדתי בפרויקטים חינוכיים ובהנחיית קבוצות ויחידים בתוך הקבוצות. למדתי קאוצ'ינג בטכניון, ועכשיו אני עושה התמחות באימון לזוגיות. כרגע אני עובדת עם פנויים שרוצים למצוא זוגיות, ובשלב הבא אתחיל לעבוד גם עם זוגות שרוצים לשפר את יחסיהם".

דרך הלימודים, היא מספרת, היא למדה על הסטטיסטיקה של הדרך שבה מוצאים אנשים שונים את בני ובנות זוגם: "30 אחוז יפגשו אותם במרחב הווירטואלי, 30 אחוז ייפגשו בחוגים ופעילויות שיש בהם תחומי עניין משותפים, 30 אחוז יגיעו אחד לשני דרך שידוך ו-10 אחוזים יכירו בפגישות מקריות – במכולת, ברכבת וכדומה".

איך נכנסת לתחום?
"פרסמתי בין החברים שאני מעונינת להתחיל לאמן, עד שהגיעה הלקוחה הראשונה, שהביאה את השנייה והעסק התפתח. היום אני מאמנת ב'סוכה' בבנימינה וגם בתל אביב. החדשנות במה שאני עושה היא בהנחיית הסדנאות למציאת זוגיות".

מה היחס בין נשים לגברים בפעילויות שאת עושה?
"יש הרבה יותר לקוחות נשים מגברים, בסדנאות וגם בספיד-דייטינג שאני עושה כיום. גברים רבים עדיין לא נחשפו לשיטות החדשות שבהן מכירים ומוצאים זוגיות. אני אשמח אם יהיו יותר גברים. יש בפעילויות נשים מאוד איכותיות. אני מביאה את הספיד-דייטינג לצפון. עד כה זה היה רק במרכז הארץ, וכדי להשתתף היה צורך לנסוע לפחות עד נתניה. זה הביא גם לכך שתושבי הצפון פספסו קשרים אפשריים בגלל בעיות גיאוגרפיות".

» לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "חדשות חדרה"

ענת סלע (צילום: תומר מוקד)
ענת סלע (צילום: תומר מוקד)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות