fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבי, בתו

הגר פרי-יגור, הודיעה השבוע על התמודדותה לראשות מועצת פרדס חנה-כרכור. בראיון מספרת הצעירה, בת ה-35, על ההחלטה להיכנס לחיים הפוליטיים והקשר למותו הטרגי של אביה
הגר פרי-יגור
הגר פרי-יגור (צילום: שלומי גבאי)

הגר פרי-יגור, ראש סיעת מפלגת העבודה בפרדס חנה~כרכור, הודיעה השבוע על החלטתה לרוץ לראשות המועצה בנוסף על ההתמודדות לחברות במועצה. כמו כן, תחבור אליה סיעת "ביחד", שרון לירם, העומד בראשה, שהסיר את מועמדותו לראשות המועצה. בראיון מיוחד היא מספרת על השיקולים שהובילו להחלטתה.

בשבועות האחרונים החלו מגעים בין פרי-יגור לבין אנשי סיעות נוספות, והשבוע היא הגיעה להבנות עם רשימת "ביחד". ההבנות כללו את העובדה שלירם יסיר את מועמדותו לראשות המועצה, יתמוך בה ויהיה מספר 2 ברשימה המשותפת.

"המטרה שלי ושל הגר פרי-יגור היא משותפת, והחבירה מתבצעת לטובת היישוב ותושביו ולפי בקשתם של רבים מהם", מסביר לירם, "בין האג'נדות שלנו יש דמיון רב, המשותף רב מהשונה, וההפרש רק מוסיף". 

הגר פרי-יגור
הגר פרי-יגור (צילום: שלומי גבאי)

עולם אחר
פרי-יגור, בת 35, מתכננת ערים בהשכלתה ובעלת ניסיון של שנים בעבודה מוניציפלית, תתמודד גם למועצה וגם לראשות המועצה. בשנת 2000, בהיותה סטודנטית צעירה ללימודי מזרח תיכון ומדע המדינה, עבדה במחלקת הגבייה של עיריית ירושלים. העבודה שינתה את חייה: לאחר שנחשפה לעבודה העירונית-מוניציפלית והחלה להתקדם בה, היא שינתה כיוון, ובמקום להמשיך בלימודי מזרחנות כפי שתכננה, עשתה תואר שני בתכנון ערים. "העבודה עם התושבים ריתקה אותי. נשאבתי לעולם המוניציפלי", היא מספרת. היא התקדמה לתפקיד של מתכננת פרויקטים, ובשנת 2003 הפכה לעוזרת מנכ"ל עיריית ירושלים, איתן מאיר. במסגרת התפקיד, בו כיהנה שלוש שנים, היתה

פרי-יגור אחראית על פרויקט הרכבת הקלה בעיר. "זה היה פרויקט שנגע בהרבה פנים של ניהול העיר", היא מספרת, "הייתי בתווך, בין העירייה לבין משרדי ממשלה, יו"ר המנהלים הקהילתיים בשכונות, חברות הבת והוועד המנהל של הרכבת הקלה. הייתי מעורבת בפנים הפיזיים של ניהול העיר: תברואה, תשתיות, מבני ציבור, חנייה, פינוי אשפה, הנדסה ועוד. היתה לנו אז עבודה אדירה של שיפור חזות מרכז העיר, כעוזרת מנכ"ל הייתי אחראית גם על פניות הציבור בתקופה של אירועים קשים בירושלים. בירושלים היו אז כ-800 אלף תושבים.

"ראיתי את כל הרבדים של העירייה, מהעובד ועד ניהול הביניים, ניהול בכיר, ראש העיר, הסגנים, ניהול מועצת עיר. זו היתה עבודה מרתקת עם סיפוק מקצועי עצום. לא במובן של כוח ושררה, אלא במובן של שיפור חיי היומיום של התושב, לראות פרויקטים מתממשים. במשך שלוש שנים עבדתי כל יום מ-07:00 ועד 23:00, וגם למדתי תוך כדי. זה היה סדר יום מטורף, אבל עשיתי את זה. נשארו לי חברים מאוד טובים מהתקופה ההיא, חלקם התקדמו במשק, והם עדיין מלווים אותי ומייעצים לי".

מה התוכניות של הגר-יגור במועצת פרדס חנה- כרכור?

עברו לכתבה המלאה במהדורת סופ"ש של "כל הפרדס"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות