fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

'שנייה אחת' : לחזור אחורה בזמן עם בגדי הוינטאג' של אפרת ימה

אפרת ימה ממושב עופר, 35, אספה בגדים במשך שנה שלמה. עד שפתחה את חנות הוינטאג' 'שנייה אחת', במושב עופר. והשאר? היסטוריה.
אפרת ימה בוררת בגדים \ צילום: פרטי
אפרת ימה בוררת בגדים צילום: פרטי

הכל התחיל בסיפור אהבה

התשוקה של אפרת ימה לוינטאג', התחילה בסיפור אהבה. היא חלמה על חנות יד שנייה, אבל לא הייתה ממש ממוקדת. לפחות לא כמו שהיא היום, שש שנים אחרי. הדבר הראשון שעשתה, על כל פנים, היה לאגור בגדים בסלון הביתי שלה. ובשלב השני, ללמוד שיווק באינטרנט. בשלב השלישי,  היא החליטה לשפץ לעצמה מקום משל עצמה. במושב עופר, שבו ממוקמת החנות שלה עד היום. ובה היא מוכרת בגדי וינטאג'.

 

מיתר אלדר מודדת וינטאג' ב'שנייה אחת' \ צילום: פרטי
מיתר אלדר מודדת וינטאג' ב'שנייה אחת' \ צילום: פרטי

 

"אני ממש אוהבת פרוייקטים", מעידה אפרת ימה על עצמה. "אז ממש נהניתי מכל זה. הייתי כל כך עסוקה, שחייתי על עוגיות עבאדי. כי פשוט לא היה לי זמן לאכול".

וקרה גם משהו נוסף: סיפור אהבה נרקם בין אפרת ימה לבין האיש, ששיפץ עבורה את החנות. "לקח לי קצת זמן לקלוט", היא מודה, "אבל בסוף נהיינו זוג, ששום דבר לא עומד בדרכו. נכנסנו למחסנים רקובים, מוציאים משם דברים, משפצים ומוכרים. הלכנו יחד לכל יריד, כדי שיכירו את החנות. זה היה מסעיר".

בסופו של דבר, נפרדו דרכיהם. אבל  היא  עדיין בחנות. ממשיכה למכור בגדי וינטאג' עד היום. ומוכרת את מרכולתה גם באינטרנט.  במיוחד בימים אלה, של סגר כללי. שבו אינה יכולה לקבל בחנות לקחות בתיאום מראש. כפי שנהגה עד עכשיו.

אז הנה טעימונת מהבגדים המרהיבים, שכולם וינטאג'. כי אפרת ימה מוכרת רק בגדים בני 30 שנים ויותר. כדי לשכוח (קצת) את הקורונה.

 

יפה מנדבי ב'שנייה אחת' \ צילום: פרטי
יפה מנדבי ב'שנייה אחת' \ צילום: פרטי

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות