fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גילויים של אור ושמחה

האירועים הקרובים בשרון טומנים בתוכם הרבה אמנות טובה, שירה מהולה בשמחת חיים וטעם מתוק של ילדות
עבודה של עמית נוימרק, מתוך התערוכה גלויות וגילויים. באדיבות מכללת אורנים

מלכת השירה בציבור
היא כבר מזמן הפכה לסמל וכבשה את הקהל הישראלי. עינת שרוף מגיעה לקיבוץ להבות חביבה לעשות את מה שהיא יודעת כל כך טוב- לגרום לכם לרקוד על השולחנות, בערב של שירה בציבור.
ברל'ה מיוזיק קלאב, קיבוץ להבות חביבה, שישי 26.12.14, 22:30, לפרטים: 04-6369993/4

לצחוק בחג
בזכות הנס הגדול, החנוכייה והסופגניות אפשר להגיד שחנוכה הוא חג המסמל אור, אופטימיות, ומתיקות. בהחלט אווירה נכונה לקצת צחוקים, ואם אפשר במסגרת מופע סטנד-אפ ראוי. כזה הוא "קומדיגל" במסגרתו כוכב ערוץ הילדים ומצחיקן השנה של ערוץ הילדים שחר חסון, מארח את כוכבי תוכנית ההומור והסאטירה "הצחוקייה" ליאור דובדבני ואילן קובץ', את צמד שיניים ליאור פאוקר ודרור טייכנר ואת הסטנדאפיסט אמיר הורוביץ.
תיאטרון יד למגינים, קיבוץ יגור, שבת, 27.12.14 בשעה 11:00 לפרטים 04-9848172

באים להצחיק אותכם. חבורת קומדיגל. צילום: יח"צ

צ'רלי בממלכת השוקולד
סרט הקולנוע הפופולארי המבוסס על ספר הילדים צ'ארלי והשוקולדה, והפעם בדיבוב לעברית, כדי שגם הקטנים יוכלו ליהנות. צ'רלי הוא ילד ממשפחה ענייה הזוכה בתחרות לבקר במפעל השוקולד של ווילי וונקה, הבעלים של מפעל השוקולד הכי גדול בעולם. ביחד עם עוד ארבעה ילדים מגיע צ'רלי למפעל ומגלה שהטיול בעולמו הצבעוני, המתוק והמופרע של ווילי וונקה לא הולך להיות רגיל.
אולם המופעים גן שמואל, שבת, 27.12.14 בשעה 11:00, לפרטים: 04-6320316

תדליקו את האור
בעיתוי מושלם עם חג החנוכה, הלא הוא חג האורים, נפתחה ביום רביעי האחרון בנתניה תערוכת "מחושך לאור,  בה מוצגות יצירות המתייחסות למושג "מחושך לאור" בהקשר הרחב שלו. אמני הצילום השתמשו בחדר חושך כדי לתת פומבי לחומרים אותם צילמו, המוציא לאור מפרסם את מה שהיה חבוי בחשכת המגירות של הסופר או המשורר. הרבה מהמציגים בתערוכה התייחסו לנושא בצורה מילולית ובעבודות שלהם מוצגים פתחים מוארים לעומת אזורים חשוכים, יום בהיר לעומת לילה חשוך ומשחקים של אור וצל.
תערוכת "מחושך לאור" מטעם עמותת אמני נתניה, מוצגת בגלריית בית העירייה, רחוב הצורן 6, אזור התעשייה פולג, נתניה
שעות פתיחה: ראשון, רביעי וחמישי בשעות  8:30-12:30, שני בשעות 12-00:16-00

"הפגנה", יצירתה של דליה לביא, מתוך התערוכה מחושך לאור. צילום: תמי סואץ

ביקור דמיוני
מה אפשר לגלות דרך הגלויה? "גלויות וגילויים", תערוכה של גלויות דמיוניות מביקורו הדמיוני של הברון אדמונד דה רוטשילד, הנדיב הנודע, בגנים שברמת הנדיב, שניטעו על שמו, בהם מעולם לא ביקר. התערוכה, שמשתלבת באירועי ציון 80 שנה למותו של הברון, מורכבת מגלויות שמעולם לא נשלחו, אותם יצרו תלמידי כיתות ה'-ו' הלומדים במרכז למחוננים במכללת אורנים.

התלמידים סיירו ברמת הנדיב בזכרון יעקב, התרשמו מהגן המטופח ומפועלו של הברון רוטשילד. את התמונות שצילמו במהלך הסיור ואת הרשמים שהותירו בהם המראות, הם עיבדו באמצעים אמנותיים ובכתיבה יוצרת והפיקו את התמונות והגלויות שבתערוכה.

"גלויות וגילויים", גלריית האודיטוריום ברמת הנדיב, התערוכה תינעל באפריל 2015, לפרטים: 04-6298111
שעות פתיחה: ראשון-חמישי ושבת מהשעה 8:00-16:00, ביום שישי מהשעה 8:00-14:00

עבודה של עמית נוימרק, מתוך התערוכה גלויות וגילויים. באדיבות מכללת אורנים

להיזכר בשירים המופלאים של הפסטיבלים
"השירים המשחקים", מופע הצדעה לפסטיבלי הילדים של פעם בביצוע להקת המג'יקל בנד. גם הילדים וגם הוריהם, שהיו ילדים בתקופת הזוהר של פסטיבלי הזמרה, יוכלו לשיר ביחד את שירי הילדות הבלתי נשכחים שכולם זוכרים מהפסטיבלים הגדולים. לצד השירים הקלאסיים יהיו גם קטעי קישור והפעלות שישתפו את הילדים
ברל'ה מיוזיק קלאב, קיבוץ להבות חביבה, שבת, 3.1.15 בשעה 12:30, לפרטים 04-6369993/4

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות