fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהשראת הקורונה: גידול משמעותי באימוץ כלבים מהכלבייה בנוף הגליל

48 כלבים אומצו על ידי תושבים, בעיקר מבוגרים מעל גיל 60. "מעולם לא נתקלנו בביקוש כזה גבוה לאימוץ כלבים, בימים כתיקונם אנחנו ממש מתאמצים לשכנע אנשים לאמץ כלב, בקורונה המצב הפוך", סיפר ציון סויסה מפקח וטרינרי בכלבייה
טוליפ וחברים (צילום: פרטי)
טוליפ וחברים (צילום: פרטי)

מ- 52 כלבים שהמתינו לאימוץ בחודש מרץ נשארו בחודש יולי ארבעה כלבים בלבד. 48 כלבים אומצו על ידי תושבים, בעיקר מבוגרים מעל גיל 60. "מעולם לא נתקלנו בביקוש כזה גבוה לאימוץ כלבים, בימים כתיקונם אנחנו ממש מתאמצים לשכנע אנשים לאמץ כלב, בקורונה המצב הפוך", סיפר ציון סויסה מפקח וטרינרי בכלבייה העירונית.

בעירייה מוצאים קשר ישיר בין תקופת הקורונה לרצון הגובר של תושבים, בעיקר בגילאי 60 ומעלה לאמץ כלב. "חלק גדול מהמאמצים הם אנשים מבוגרים, שבגלל הקורונה לא יכולים להתראות עם בני משפחתם המורחבת וחברים, הם מבלים את רוב שעות היום לבדם בבית והכלב משמש להם חברה".

"כמה אפשר לשבת מול הטלוויזיה ולראות חדשות?"

דוד טכטנברג בן 75 שאימץ כלב לפי כחודש מספר: "הטיפול בכלב נותן לי תעסוקה, אני מאכיל אותו, מוציא אותו קצת לטיול ליד הבית ונמצא בחברתו, כלב הוא כמו בן אדם נוסף בבית, כמה אפשר לשבת מול הטלוויזיה ולראות חדשות מדכאות?".

דוד קרא לכלב שאימץ קורי, קיצור של קורונה "האמת היא שלא אני המצאתי את השם אלא הנכד שלי דור, שאמר לי 'סבא הבאת את הכלב בגלל הקורונה אז תקרא לו קורי'".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות