fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נתניה פתחה הערב את המקלטים הציבוריים בשכונות

מערך החירום העירוני מוכן לפעול בכל עת, המקלטים הציבוריים נפתחו הערב. המוקד העירוני 106 עומד לרשותכם בכל ימות השבוע 24/7 והנה רשימת המקלטים הציבוריים
מקלט בית מדרש. צילום עצמי
מקלט בית מדרש. צילום עצמי

 

בעקבות ההסלמה האפשרית בדרום, נערכת עיריית נתניה לקראת כל התפתחות אפשרית והודיעה הערב (יום שני) לתושבים על פתיחת המקלטים הציבוריים.

"לידיעתכם מערך החירום העירוני מוכן לפעול בכל עת, המקלטים הציבוריים ייפתחו בשעתיים הקרובות. המוקד העירוני 106 עומד לרשותכם בכל ימות השבוע 24/7 . אתר האינטרנט העירוני והערוצים הדיגיטליים העירוניים מתעדכנים בכל עת ובמידה ויוכרז מצב חירום יועבר מיד לתצורת חירום שבה יהיו זמינים כל הנתונים הרלוונטיים למצב. בעלי תפקידים בעירייה תודרכו לאפשרות של מעבר מהיר לחירום. אנו נמצאים בקשר שוטף עם פיקוד העורף  ומתעדכנים בנתוני המצב ובהנחיות הנדרשות. כלל השירותים העירוניים לרבות לימודים במוסדות חינוך פועלים כרגיל ללא שינוי.

מקלט בבית ספר איתמר. צילום עצמי
מקלט בבית ספר איתמר. צילום עצמי

 

עירית נתניה מפנה את הציבור לאתר האינטרנט של העיריה ובו רשימה של מקלטים ציבוריים. מתוך הרשימה עולה כי בעיר נתניה יש 76 מקלטים וכולם בשכונות. המקלטים רובם בגודל 100 מ"ר ועד 60 מ"ר הקטן ביותר ובחלקם הגדול נעשה שימוש חורג כמו מועדוניות, ישיבות וכדומה.

מקלטים ציבוריים נתניה
מקלטים ציבוריים נתניה
מקלטים ציבוריים 2עירית נתניה
מקלטים ציבוריים 2עירית נתניה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות