fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תתכוננו: נתניה תארח את התחרות הראשונה בסבב אליפות העולם בגלישת גלים

העיר נתניה נבחרה לארח, בפעם החמישית, את התחרות הראשונה במסגרת סבב מוקדמות אליפות העולם בגלישת גלים. לראשונה, תהיה גם קטגוריה לנשים. סך הפרסים יעמוד על 60 אלף דולר. טובי הגולשים בעולם כבר הבטיחו את הגעתם
גאים לארח. מוקדמות אליפות העולם בגלישת גלים צילום: נמרוד גליקמן

בפעם החמישית תארח העיר נתניה את סבב אליפות העולם בגלישת גלים בהשתתפות טובי הגולשים מהעולם. האליפות תיערך בתאריכים 15-27 למרץ בחוף קונטיקי (האמפי), נתניה, ויתחרו בה למעלה מ-150 גולשים על מקומם בסבב אליפות הגלישה העולמי. מדובר על תחרות שתפתח את שלב המוקדמות בעולם.

במהלך ימי האליפות, יתקיים במתחם התחרות הפנינג ססגוני, הופעות חיות, דוכני מכירה ומתחם אקספו. הכניסה לכל האירועים תהיה חופשית.

עיריית נתניה, בהובלת אגף הספורט ואגף נוער וצעירים, וארגון גולשי הגלים בישראל, (ליגת הגלישה המקצועית) יארחו זו השנה החמישית בין ה-15-27 למרץ, את תחרות 3000QS Seat Pro Netanya, אשר תפתח את עונת התחרויות העולמית של סבב המוקדמות לאליפות העולם.

בתחרות ישתתפו למעלה מ-150 גולשים מרחבי העולם אשר מתמודדים במשך כל השנה על ההעפלה לסבב המקצועני הבכיר.

סך הפרסים בתחרות יעמוד על 60,000 דולר. בדירוג השנה יעמוד כמו בשנים קודמות על רמה של 3,000 נקודות דירוג, נתון שגורם להתעניינות גדולה בקרב גולשים רבים בינלאומיים. בנוסף לניקוד המשמעותי והפרס הכספי הגדול, בתחרות יישמרו מקומות גם לכישרונות צעירים, על מנת לתת במה לגולשים המקומיים.

השנה, בשונה משנים קודמות, התחרות תכלול לצד גברים גם נשים.

העיר המארחת נתניה תלבש חג, כאשר בחוף קונטיקי (האמפי) יתקיים הפנינג הגלישה הגדול, שילווה במגוון אירועים בחוף ובכיכר העיר, ביניהם הופעות, ומתחם אקספו של החברות המובילות בתחום הגלישה בארץ ובעולם.

ה-WSL הינו הגוף המקצועי המוביל בעולם של ענף הגלישה. בין שאר התחרויות שהוא מקיים במשך השנה מתקיימת גם ה-Qualifying Series  שזוהי תחרות המוקדמות על הזכות להעפלה לסבב האליפות, ה-Championship Tour , שתהיה בשנת 2023. בתום סבב המוקדמות, עשרת הגולשים במקום הראשון יזכו בכרטיס לסבב האליפות בעונה הבאה.
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אחרי שנתיים מאתגרות במהלכן לא התקיימו אירועים גדולים, אנו גאים לארח זו השנה החמישית, את סבב ליגת אליפות העולם בגלישת גלים אצלנו בנתניה, הריביירה של ישראל, העיר עם רצועת החוף היפה בארץ ורצועת טיילות מהמרשימות בעולם. תחרות זו הפכה למסורת בעירנו ומיטב הגולשים יגיעו לראות וליהנות מהעיר היפה שלנו".

יו"ר ארגון גולשי הגלים בישראל, יוסי זמיר: "חג הגולשים בישראל מגיע שוב ואני גאה לומר שסבב אליפות העולם בגלישת גלים יהיה גדול יותר אפילו מבשנים עברו. התחרות מושכת לארץ את טובי הגולשים מהעולם כשהשנה מספר הספורטאים מחו"ל הוא הגדול ביותר. השנה הוספנו גם קטגורית תחרות הנשים. במשך 12 ימים תהפוך נתניה לקרנבל גדול ותוצף בגולשים בכירים מכל העולם, שאותם אנו זוכים לראות רק על מסכי הטלוויזיה. אליהם יתלוו רבבות צופים שייהנו מקרנבל של אביב".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות