fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תסכול בקבוצת הפועל חדרה: "זו בושה שהבעיטה הראשונה למסגרת הייתה בתוספת הזמן"

במועדון כועסים על היכולת של הפועל חדרה ואף מבקרים את החילופים של מימר. זעם גם על השופט: "שלף אדום פזיז"

הפסד נוסף לקבוצת הפועל חדרה

תחושות קשות בקרב השחקנים בקבוצה, לאחר הפסד נוסף וצורב ביום שני השבוע. והפעם: להפועל תל אביב. בקרב אנשי המועדון, יש תחושה קשה של תסכול: "זו בושה, שהבעיטה הראשונה שלנו למסגרת הייתה בתוספת הזמן. הגענו לא מוכנים לחזרה לליגה, ולצערנו המנהלת הקשתה עלינו עם שלושה משחקים בשבוע אחד", אומרים במועדון הפועל חדרה. "הפגרה באה לנו בזמן. כי השחקנים צריכים לעשות סוויץ רציני. ככה זה לא יכול להימשך".

בקבוצה, מביעים כעס רב כלפי השופט לירן ליאני.  שבחר להוציא צהוב שני ואדום, במהלך המחצית השנייה, למגן דיא לבאבידי.  מה שלבסוף התברר כמהלך משפיע, ואף הביא לאחר מכן את שער הניצחון לקבוצה היריבה. "זה היה אדום פזיז, כאשר דיא לא עשה עבירה משמעותית. אבל זה הכריע את המשחק", מוסיפים בקבוצה.

מעבר לכך, גם מאמן הקבוצה, שרון מימר, זכה לביקורת. על החילוף של רודריגו בונגונגי, שהוחלף מיד לאחר ההרחקה. זאת כאשר בונגונגי היה עד אותה דקה השחקן המצטיין של הפועל חדרה.

למרות כל זה, מנסים השחקנים לשמור על אופטימיות. השוער רובי לבקוביץ, מספר על התחושות בחדר ההלבשה: "מצד אחד, היה תסכול. אבל גם הייתה אופטימיות. ותחושה שאנחנו פשוט צריכים לעבור את התקופה הזאת. שהפועל חדרה תחזור ותהיה קבוצה טובה. ואני מאוד מאמין בזה".

ועוד: בהפועל חדרה, עמלו רבות בכדי להתחזק במועד ההעברות האחרון. אך לבסוף לא החתימו את  שני הבלמים- אור זהבי ועידו לוי. וכעת, בוחנים בחדרה את האופציה להתחזק בבלם ירין חסן. ששיחק אתה בעונה שעברה וכעת הוא שחקן חופשי.

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות