fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמחה גדולה בהפועל חדרה: "יצאנו מהקבר"

במועדון מרוצים מהניצחון, שהציל את שרון מימר והשחקנים מזעזוע

שבוע סוער במיוחד עבר על הפועל חדרה. כאשר ערב המשחק מול בני יהודה, היה ברור כי כל תוצאה פרט לניצחון, תביא לסיום דרכו של המאמן שרון מימר. וגם  של חלק מהשחקנים, וביניהם השחקנים הזרים. בין השאר, דובר על כך שאם כפר סבא או הפועל תל אביב תיפרד ממאמניה השבוע, אזי עמיר תורג'מן וניר קלינגר יזכו  ממאמני הקבוצות שם להצעות רשמיות. אך כאמור, מימר השיג ניצחון יוקרתי ונשאר בתפקידו.

השיחות הקשות, בעיקר עם היועץ המקצועי אורן גולן, הביאו לדריכות גדולה בקבוצה. אבל הפועל חדרה, הציגה את המשחק הטוב ביותר שלה. במיוחד במחצית הראשונה. בה כבשה שלושה שערים שקבעו ניצחון חשוב. "יצאנו מהקבר. אם היינו מפסידים, אז היינו עמוק בתחתית", אמרו בחדרה. והוסיפו: "טוב שהשחקנים והצוות המקצועי הבינו את המסר".

למרות השמחה הגדולה, בחדר ההלבשה ניסו השחקנים המנוסים להרגיע. ולהוריד את היתר לקרקע. בין השחקנים היה השוער רובי לבקוביץ, שאמר: "משחק אחד זה לא מספיק. אנחנו חייבים ליצור המשכיות".

מעבר לכך, במועדון שיבחו בעיקר את הקשר גלעד אברמוב ואת החלוץ שובל גוזלן. שקיבלו הזדמנות בהרכב הראשון והצטיינו במשחק. אברמוב אמר, לאחר המפגש: "התרגשתי לפני המשחק. ואני שמח, שהצלחתי לעזור לקבוצה. באנו מוכנים וזה הצליח לנו, והלוואי ונמשיך ככה". גוזלן הוסיף: "אחרי עונה לא פשוטה בשנה שעברה ופציעה קשה, חזרתי להרכב. ואני שמח שהלחץ בכל הקבוצה הלך למקום טוב. אני מקווה שנשכח את התקופה שעברנו ונצא לדרך חדשה. ברמה האישית, ישב עלי לא מעט. כי לא כבשתי הרבה זמן. אבל המשכתי לעבוד קשה והיו לי הרבה שיחות עם הצוות והמשפחה. שחקני כדורגל, נבנים מלחץ. וזה לוקח אותנו למקום חיובי. התפוצצנו מהדקה הראשונה וראו קבוצה אחרת על המגרש".

כבר ביום רביעי , תשחק חדרה משחק דחוי מול הפועל באר שבע. שישוחק באצטדיון בנתניה. וחדרה תנסה להמשיך ולהסתדר ללא הקשר מקסים פלקושצנקו הפצוע.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות