fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלושת השייטים מהמושבות בתחרות אליפות אירופה, כבוד!

ההישגים של שייטי המושבות חוצים אוקיינוסים ונראה שזו רק ההתחלה, גל בוקר מבנימינה היא אלופת העולם לנוער בדגם קייט פויל עד גיל 17, הצמד טל שדה נועה לסרי זכו מוקדם יותר במדליית הכסף באליפות העולם לנוער. ברכות והצלחה!
לסרי ושדה הזוכים במדליית כסף | צילום: המועצה המקומית בינימינה
לסרי ושדה הזוכים במדליית כסף | צילום: המועצה המקומית בינימינה

גל בוקר מבנימינה היא אלופת העולם לנוער בדגם קייט פויל עד גיל 17! גל היא תלמידת בית הספר "כרמים" שתעלה בחודש ספטמבר לכיתה י"א.

שחף אמיר הוא זה שלפני שנה פיתח את הדגם קייט פול בארץ, וזו התחרות הבינ"ל הראשונה בה לוקחים חלק שייטים שלנו. אנו בטוחים שזו לא הפעם האחרונה בה גל תעלה על פודיום המנצחים ואין ספק שהיא תביא לנו עוד הרבה הרבה כבוד.

מוקדם יותר השבוע המשיכו הצמד טל שדה נועה לסרי לקצור הישגים משמעותיים כאשר זכו במדליית הכסף באליפות העולם לנוער!

השייטים נמצאים כבר שבועיים באיטליה, צוות יחיד מישראל ללא מאמן, ומגיע להם כבוד גדול על ההכנה המקצועית ועל הביצוע הנהדר. לטל ונועה אין הרבה זמן לחגוג והם כבר עם הפנים לאליפות אירופה לנוער שתיערך בעוד פחות משבועיים.

מתרגשים אתכם מרחוק, המשיכו כך!

שלושת השייטים ועוד שייטים רבים מרחבי המושבות, ילדים ונוער, מתאמנים במועדון השייט בשדות ים שממצב את עצמו כאחד המובילים בארץ.

גל בוקר אלופת העולם לנוער | צילום: המועצה המקומית בינימינה
גל בוקר אלופת העולם לנוער | צילום: המועצה המקומית בינימינה
הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות