fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שי בובר נבחר ליו"ר איגוד השייט החדש

בובר יחליף את גילי אמיר, שפרש מתפקידו לאחר שתי קדנציות

יש תקוה למדליה

באסיפה כללית שנערכה בשבוע שעבר, נבחר יו"ר אגוד השייט החדש: שי בובר. שיחליף את גילי אמיר, לאחר שזה שפרש מתפקידו. אחרי שתי קדנציות של כהונה כיו"ר האיגוד.

"דור הולך ודור בא", ציין אמיר במהלך האסיפה הכללית. באשר הוא עצמו, למעשה, היה זה שהעביר את התקנה לפיה לא יוכל יו"ר האיגוד לכהן בתפקידו יותר משתי קדנציות. והוסיף: "אני מסיים בהרגשה טובה, ומשאיר איגוד חסון. עם עתודה מאוד גדולה של נבחרות, בדגמים האולימפיים: גלשני רוח, 470 ולייזר. וכן בגלשני הפויל והקייט פויל,  שהם הדגמים האולימפיים החדשים".

בובר, 45, שימש כחבר הנהלה בארבע השנים האחרונות. וזאת במקביל להיותו מנהל הפיתוח העיסקי של קיבוץ שדות ים. אביו, שמשון בובר ז"ל, היה ממייסדי השייט הישראלי. ובנוסף, שימש גם כיו"ר התאחדות הספורט. "כבוד גדול נפל בחלקי, באשר בחרו בי לתפקיד יו"ר איגוד השייט", אמר בובר. ואף הוסיף: "לפני כשנה וחצי חנכנו את בית שמשון. ועצם קיום האסיפה הכללית כאן, בבית לזכרו של אבי שבשדות ים, מהווה עבורי מעמד מרגש. ובנוסף, הדבר הזה הוא עבורי גם סגירת מעגל, ברמה המשפחתית. ובשבועות הקרובים, אקדיש זמן ללימוד ולפגישות היכרות ועבודה. ובכוונתי לבקר בכל מועדוני השייט, מנהריה ועד אילת. אני רוצה להודות, באופן אישי, ליו"ר האיגוד היוצא גילי אמיר. על אין ספור שעות השקעה ומסירות. ובנוסף, להנהלת איגוד השייט".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות