fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רון קלר: "אני יוצא ברגשות מעורבים"

מאמן קבוצת הנוער של הפועל חדרה, רון קלר, מדבר על החזרה למגרשים, על המטרות ועל שרון מימר

לאחר פגרה ארוכה בזמן הסגר השני, חזרו בסוף השבוע האחרון שחקני קבוצת הנוער של הפועל חדרה לליגה. וסיימו משחק ביתי מול הפועל תל אביב, בתוצאה 1:1. החדרתים, הובילו בדקה ה-31. אבל בתוך תוספת הזמן, ספגו שער שיוויון. רגע לאחר המשחק התפנה מאמן  קבוצת הנוער של הפועל חדרה, רון קלר, לראיון. על החזרה למשחקים,  וגם על תקופה הקורונה והקבוצה הבוגרת של המועדון. 

 

רגשות מעורבים

רון, איך היה לחזור ולשחק כדורגל? 

"האמת היא, שזאת הייתה התרגשות אדירה. כאילו העונה התחילה מחדש עכשיו.  וזה כבר היה למעשה המחזור החמישי, אחרי תקופה ארוכה שלא שיחקנו. היה כייף, להיות שוב על המגרש הירוק". 

אז איך אתה מסכם את המשחק מול הפועל תל אביב? 

"אני יוצא  ממנו, ברגשות מעורבים. כי מצד אחד, השחקנים שלי עבדו נהדר במשך תשעים דקות. אבל לצערי הגדול, הרחיקו לנו שחקן שלוש דקות לפני הסיום. ובתוך תוספת הזמן, ספגנו שער שיוויון. יכולנו לצאת מהמשחק הזה, עם שלוש נקודות. אבל סיימנו עם נקודה אחת". 

 בעונה הקודמת, סיימה הקבוצה במקום האחרון 

"הגעתי רק העונה. ואחד הדברים שכן שיניתי, הוא מתן במה לשחקני הבית. ולראייה: יש לנו שמונה שחקני בית, שמשחקים בהרכב הראשון. מדובר בשחקנים, שגדלו במחלקת הנוער שלנו.  ובעיניי, זה דבר מאוד משמעותי לקבוצה, להתבסס דווקא על שחקנים שגדלו במועדון. כך קיבלנו לקבוצה שלנו שחקנים בשלים שגדלו אצלינו. וזה לבטח מגבש הרבה יותר את הקבוצה, מאשר הבאת שחקנים מבחוץ. על אחת כמה וכמה, בתקופת הקורונה. שמקשה עלינו גם ככה את ההתנהלות". 

 

לפעמים דברים לא מסתדרים

ואיך הייתה החזרה למגרש, מבחינה פיזיולוגית ומנטאלית? 

"מבחינה פיזיולוגית, זה  בהחלט לא פשוט. לחזור לשחק לאחר חודש וחצי בבית. אני והצוות שלי, בנינו  אמנם תוכנית עבודה דרך הזום, כמו שעשו הקבוצות הבוגרות. אבל זה לא קל, להניע מאפס למאה. ניסינו לעשות הכל כדי לחזור לשגרה באופן אופטימאלי. מצב השחקנים שלנו לא רע, מבחינת הכושר הגופני. ונקווה שנמשיך ככה ונתקדם בטבלה". 

מה מטרת הקבוצה בעונה הנוכחית? 

"המטרה הראשונית היא להישאר בליגה. וככל שאנחנו מתקדמים עם המשחקים, זה נראה הכיוון. אז אם נצליח להתברג בפלייאוף העליון, זאת לא תהיה הפתעה גדולה. אם לא חוסר הריכוז שהיה לשחקנים במשחק האחרון ובעוד משחקים אחרים, היינו מנצחים. קיבלנו הרבה מחמאות מאנשי מקצוע במועדונים הגדולים". 

ולסיום: היית בבוגרים שנתיים. מה אתה חושב על הקבוצה העונה? 

"זה טבעי, לצערי, בכדורגל הישראלי. שאם יש פחות הצלחה, אז יש לחץ. והמאמנים, נמצאים בעין הסערה. מימר, לדעתי, הוא מאמן מצויין ובעל ניסיון. ולפעמים דברים לא מסתדרים. אני מקווה שהקבוצה תתעשת במהרה ותחזור למסלול. כי בנו כאן קבוצה כישרונית. ולפעמים, צריך לשנות מספר דברים כדי ליצור מומנטום מחדש. אני מקווה שזה יקרה כבר במשחק הקרוב, מול כפר סבא". 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות