fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קפיצה לליגת העל

אריק איזקוביץ' (צילום: בית"ר טוברוק)

מאמן נערים ב' של בית"ר טוברוק, עידן הררי, מונה בשבוע שעבר לעוזר מאמן עירוני קריית שמונה מליגת העל. הררי מצטרף למאמן השוערים ג'ניה דונייב שאף הוא הגיע מטוברוק.

לאחר החתימה הרשמית מסר הררי לחבריו בטוברוק: "טוברוק היא משפחה מדהימה, נתתם לי הרגשה של בית והפכתם אותי לאחד מכם. שנה בטוברוק זה שווה ערך לחמש שנים בכל מקום אחר, מהסיבה שכולכם אנשים כל כך טובים, מחבקים, אכפתיים, אמיתיים ותמיד שם כשצריך. רק אדם שעבר בטוברוק יכול להבין את הייחודיות של המקום הזה – אין עוד מועדונים כאלו בעולם".

הררי אינו המאמן הראשון של בית"ר טוברוק שמתקדם בשנים האחרונות לאימון בוגרים. לפני כחצי שנה חתם המנהל המקצועי של טוברוק, מוטי איווניר, כמאמנה של עירוני קריית שמונה ולקח איתו את מאמן השוערים ז'ניה דונייב. גם מאמנה של מכבי נתניה (ובית"ר ירושלים בשנה שעברה), סלובודן דראפיץ', אימן במחלקת הנוער של טוברוק לפני שהגיע לבוגרים. לצידו של דראפיץ' בנתניה עובד מאמן הכושר יניב מדר, גם הוא יוצא משפחת המאמנים של טוברוק.

גאה במאמנים שלו. אריק איזקוביץ' (צילום: בית"ר טוברוק)
גאה במאמנים שלו. אריק איזקוביץ' (צילום: בית"ר טוברוק)

עוד יוצא טוברוק שלאחרונה שב אליה הוא רונן גבאי, שאימן ושימש מנהל מקצועי של קבוצת הנוער של טוברוק במשך שמונה שנים לפני שעבר לאמן את מכבי קביליו יפו ומשם לתפקיד עוזר המאמן של רוני לוי במכבי חיפה ובמכבי נתניה.

הבעלים של טוברוק, אריק איזיקוביץ': "כמו שאני גאה בשחקנים שלנו שמצליחים להשתלב בבוגרים ולתקוע יתד בליגות הבכירות, כך אני גאה בכל מאמן שלנו שעובר לאמן בבוגרים. העובדה ששנה אחר שנה מוחתמים מאמנים מהצוות המקצועי שלנו בליגות הבכירות היא תעודת כבוד למועדון, זו עדות לכך שלטוברוק מגיעים מאמנים טובים – ושמאיתנו הם יוצאים מאמנים מצוינים. השקט הניהולי, המשמעת, שהיא עמוד השדרה של המועדון, הרוח החינוכית ונוכחותם של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה – כמו שלמה שרף (מנהל העל המקצועי), קאלה דרשלר (מאמן השוערים) ורונן גבאי – בעיני כל אלו מסייעים למאמנים שרוצים להתקדם. אני בטוח שעידן הררי עוד יתקדם ויהיה גם מאמן ראשי בעתיד. הוא לא המאמן האחרון שיוצא מטוברוק לליגת העל, ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות