fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת כדורעף הנשים של מכבי חדרה פותחת את העונה

קבוצת כדורעף הנשים של מכבי חדרה, תפתח בשישי הקרוב עונה נוספת בליגה העל. עם מאמנת מנוסה, רכש איכותי ולא מעט שחקניות בית. בחדרה מכוונים לרביעיית הצמרת

קבוצת כדורעף הנשים של מכבי חדרה, תפתח בשישי הקרוב עונה נוספת בליגה העל. זאת  אחרי הכנה ארוכה, שארכה כחודשיים וחצי. גם בעונה הקרובה, מכוונים בקבוצה להתמודדות על מקום בצמרת הגבוהה של הליגה. והפעם, עם היכל ספורט חדש ומפואר.

 

עונה חדשה והיכל ספורט חדש

בתמיכתה ועידודה של עיריית חדרה, העתיקה לאחרונה קבוצת כדורעף הנשים את כל פעילותה, למשכנה החדש: היכל הספורט החדש והמפואר "אנרבוקס". מהמשוכללים הקיימים בספורט הישראלי. אשר משמש גם כמשכנה של נבחרת הגברים של ישראל. שתקיים בו את טורניר המוקדמות לאליפות אירופה, בחודש ינואר הקרוב. את הקבוצה, תוביל השנה המאמנת אניה גרמן. המגיעה מהאקדמיה בווינגייט. כשלצידה, מאמן הכושר הוותיק עומר שלימק.

בסגל קבוצת כדורעף הנשים, המונה 14 שחקניות, ישנו מספר לא מבוטל של שחקניות בית ושחקניות מקומיות. קשת בסון ודקל צור שדי בעמדת הליברו, אורן אבוטבול בעמדת המצליבה, אלמוג ברמי חוסמת האמצע, טל רוזנשטיין בעמדת המוסרת, מיכאלה קמבליס ואיה שמואלי הקבלניות.

גל לנדר ממשיכה לעונה נוספת בקבוצה ואילו שיראל ג'אנח וג'סיקה בולימה הצעירות, הצטרפו לקבוצה היישר מהאקדמיה בוינגייט.

 

"ההכנה לא מושלמת, בהיעדר משחקי אימון"

את הסגל של הקבוצה, משלימות שלוש שחקניות זרות. שחקנית האמצע הבלארוסית אניה טופיקינה, שהייתה ממצטיינות הליגה בעונה הקודמת הממשיכה בקבוצה לעונה נוספת. ושחקנית האמצע וורה קלימוביץ. אשר מגיעה גם היא מבלארוס. וזו לה העונה השלישית בליגה הישראלית. אחרי שתי עונות במכבי חיפה. את שלישיית השחקניות הזרות, משלימה יאנה דורושנקו. המשמשת כמוסרת הראשונה של נבחרת אזרבייג'אן לאליפות אירופה הקרובה.

קבוצת כדורעף הנשים תפתח את הליגה במשחק חוץ מול ק.ק תל אביב. במחזור השני, תמתין לה הפועל קריית אתא. ורק במחזור השלישי, תחגוג הקבוצה פרמיירה באולם החדש. מול מכבי מוסינזון הוד השרון.

מאמנת קבוצת כדורעף הנשים, אניה גרמן: "עבדנו קשה במהלך הקיץ, לצערי, ההכנה לא מושלמת. בהיעדר משחקי אימון. אך אני בטוחה שנגיע לפתיחת הליגה, כשאנו מוכנות ונחושות. על מנת לעמוד במטרות וביעדים".

יו"ר המועדון החדרתי, גדעון רוזנשטיין מוסיף על דבריה: "למרות משבר הקורונה והפגיעה הקשה באגודות, ולמרות סימני השאלה וחוסר הודאות לגבי העונה שבפתח, נעשה את מירב המאמצים. על מנת להמשיך ולהציג בקבוצת כדורעף הנשים משחק איכותי, שימשיך להוות מודל לדור הצעיר הגדל בחדרה".

 

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות