fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת הכדורעף הפועל המעפיל / מנשה/ עמק חפר מתכוננת לתחילת העונה

לאחר האישור של משרד הבריאות ומשרד הספורט, מתכוננים בקבוצת הכדורעף לתחילת העונה. ומקווים לקחת את הקבוצה עוד צעד קדימה

 

עונת הכדורעף תצא בקרוב לדרך

סוף סוף זה קורה. משרד הבריאות ומשרד הספורט אפשרו השבוע, את תחילת האימונים של הליגות המקצועניות בענפי הכדור. משמע שגם עונת הכדורעף, תצא בקרוב לדרך.

עבור הקבוצה המאוחדת של הפועל מעפיל/מנשה/ עמק חפר, מדובר בבשורה משמחת. לאחר שהצליחו להעמיד במועצות האזוריות מנשה ובעמק חפר, תקציב ראוי לליגת העל. ביחד עם מימון שהתקבל מנותני חסויות שונים. וכמובן, בתמיכת ראשי המועצות האזוריות עמק חפר ומנשה.

בקרב קבוצת הכדורעף, ישנה אופטימיות זהירה לגבי העונה המתקרבת. וכחלק מהתכניות לעתיד, החתימה הקבוצה לארבע שנים את המגיש המוכשר ענבר שחר. בנו של המגיש המיתולוגי של המועדון, רביב שחר. וגם את חברו ממבואות עירון, אלופת התיכוניים בשנתיים האחרונות, אופק חזן. את הטריו הצעיר של המועדון, משלים וויליאם זהר. שהצטרף בעונה שעברה היישר מהאקדמיה, והאריך את החוזה בקבוצה בשנתיים נוספות.

 

מקדם את הצעירים

מאמן קבוצת הכדורעף, זהר בר נצר, ממשיך לקדם צעירים. וגם העונה, ימשיכו גל שוורץ ובן וולר מתיכון מעין שחר ומנבחרת ישראל לנוער, להתחרות חזק על דקות משחק. ולגרום לזוהר בר נצר, כאב ראש חיובי.

בנוסף אליהם, הצטרף לקבוצה לאון פרידריך מהחממה של יניב בר נצר במבואות עירון. ומשלים את רשימת הצעירים, עילי חבר. שמגיע מהאקדמיה בוינגייט, במטרה להתקדם ולצבור ניסיון במגרש של הגדולים.

בחלק הותיק יותר של הסגל, ימשיכו להוביל את קבוצת הכדורעף הקפטן עמרי שוורץ ויחד איתו אריק הילמן. גיירמו גרסיה (1.93/37) מגיע מארגנטינה בתפקיד הקבלן. עם ניסיון רב ברמה הבינלאומית. תאנוס מרוליס מגיש (32/1.86) מיוון, מגיע עם ניסיון בקבוצות הפאר של פאו ואולימפיאקוס. ויסייע למגישי העתיד של המועדון. מישה וולינסצי, מצליב נבחרת מולדובה (2.03/28), אמור לתת את הפתרונות להתקפה של הקבוצה.

בקבוצה מקווים, שכל משחקי הליגה ישודרו בשידור ישיר. וכך תוכל הקבוצה להמשיך את הקשר עם האוהדים הרבים, שמלווים אותה בכל עונה.

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות