fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פציעות של שחקנים ובלם חדש שהיה במאסר

הבלם שלא שיחק שנה וחצי ואף יצא ממאסר, חתם עד לסיום העונה בקבוצת הפועל חדרה. רבאח נותח, כחילה ייעדר חודש וחצי מהמגרשים

נקודה אחת בלבד

קבוצת הפועל חדרה, פתחה את העונה עם לא מעט קשיים ושני הפסדים קשים. ובחלוף ארבעה משחקים, היא מדורגת במקום הלפני האחרון בטבלה. עם נקודה אחת בלבד. ואם לא די בצרות מקצועיות אלה, הרי שהשחקנים במועדון סובלים לאחרונה מפציעות. בתחילת השבוע,  למשל, נודע כי הבלם טל כחילה שהצטרף לאחרונה לקבוצה, סובל מקרע בשריר הארבע ראשי וייעדר חודש וחצי מהמגרשים.

בקבוצה הופתעו מתוצאות הבדיקה. שכן הבלם השתתף במשחק האימון ביום שישי נגד קבוצת הנוער. ולא פוסלים שכחילה הגיע למשחק, כאשר הוא אינו כשיר במאת האחוזים. "נצטרך לבדוק את עצמנו, אבל הפנים קדימה", אמרו בהפועל חדרה. בינתיים, גם הבלם השני, ויסאם רבאח, נותח. זאת לאחר שקרע את הרצועה הצולבת. ולמעשה, לא יחזור לשחק העונה. הבלם טופל בבית החולים הלל יפה בחדרה, על ידי הד"ר יניב יונאי.

צירופו של הבלם שהיה במאסר

"אנחנו מאחלים לשני השחקנים החלמה מהירה", נמסר מהמועדון.

יחד עם זאת, בהפועל חדרה מיהרו להתחזק. ובשל האירועים האחרונים, הודיעו על צירופו של הבלם עוביידה חטאב. שבשנה האחרונה, ריצה מאסר. בגין הפקרת אדם למוות בתאונת פגע וברח. ומשחקו האחרון, היה בסוף עונת 2018/19. אז שיחק במ.ס אשדוד. לאחר החתימה, אמר חטאב: "אני שמח להגיע למועדון משפחתי וחם כמו הפועל חדרה וכבר מחכה למשחק הראשון שלי עם הקבוצה". חטאב בן ה-28 , חתם עד תום העונה וכידוע שיחק בעשור האחרון בקבוצות רבות עד שנכנס למאסר. ביניהן הפועל חיפה, הפועל תל אביב, בני סכנין ומ.ס. אשדוד. לפני מספר שבועות, נבחן חטאב בחדרה ולא הרשים את הצוות המקצועי. אך בנסיבות החדשות, הוחלט לצרפו.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות