fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עתידו של מאמן הפועל חדרה לא ברור

ראשי הפועל חדרה יתכנסו כדי לקבל החלטה לגבי עתידו של המאמן

חמישה הפסדים

אוירה קשה בהפועל חדרה, לאחר ההפסד מול מכבי פתח תקווה. שהיה ההפסד החמישי של הקבוצה, מבין שבעה משחקים שנערכו לאחרונה. ההפסד הנוכחי, גרם לכאוס בהנהלת הקבוצה. כאשר עתידו של המאמן, שרון מימר, עלול להיקבע ביממה הקרובה.

ראשי המועדון והיועץ המקצועי, אורן גולן, צפויים להתכנס. כדי לקבל החלטה סופית, לגבי עתידו של המאמן. "חמישה הפסדים, זה יותר מדי בפתיחת העונה", אומרים במועדון. ומוסיפים: "מעבר להפסד, לא שיחקנו טוב. החילופים שהיו בקבוצה, לא גרמו לשום שינוי".

מאידך, לא מעט גורמים בהנהלה מצדדים במימר. ואף חושבים, כי נכון יותר לאפשר למאמן להמשיך. גם במשחק הבא, מול הפועל כפר סבא. אגב: נכון לכתיבת שורות אלה, עדיין לא ברור היכן תערוך הפועל חדרה את המשחק מול כפר סבא. ביום ראשון הבא. חדרה, שמארחת את משחקיה הביתיים במגרש בנתניה, אמורה למצוא מגרש חלופי. לפני מספר ימים, פנו בהפועל חדרה להפועל כפר סבא. וביקשו להחליף ביתיות. כאשר הקבוצה מהשרון הסכימה. וכעת, ההחלטה הסופית תהיה של מנהלת הליגה. במידה ובמנהלת לא יאשרו להעביר את המשחק למגרש הביתי של כפר סבא , תעביר הפועל חדרה את המשחק לאצטדיון רמת גן.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות