fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ענק: ברוך שמאילוב זכה במקום השני בדוחא והבטיח לעצמו מקום בטוקיו

הג'ודוקא החדרתי הרשים בתחרות המאסטרס וזכה במדליית הכסף. שמאילוב: "זה הישג משמעותי, עם הרבה נקודות דירוג"
שמאילוב לצד מאמנו אורן סמדגה \ צילום: באדיבות איגוד הג'ודו
שמאילוב לצד מאמנו אורן סמדגה צילום: באדיבות איגוד הג'ודו

הישג נפלא לג'ודוקא החדרתי

הישג נפלא לג'ודוקא החדרתי ברוך שמאילוב. שזכה במקום השני, בתחרות המאסטרס שנערכה בעיר דוחא שבקטאר. שמאילוב, שמתחרה במשקל עד 66 ק"ג, הבטיח עם ניצחון זה גם את השתתפותו באולימפיאדת טוקיו. בקיץ הקרוב.

הג'ודוקא, הגיע לתחרות בקטאר לאחר תקופה פחות טובה שלו. במהלכה גם חלה בקורונה. אבל הרשים לאורך כל התחרות כולה, אם גם הפסיד בגמר. לקוריאני לאון באול.

בתחילת התחרות, 'זכה' שמאילוב, בעקבות הגרלה שנערכה, בקרב ראשון וקשה. מול אלוף אירופה ב-66 ק”ג, אוריקן ספארוב האזרי. וניצח אותו בעונשים, אחרי קרב ארוך ומתיש.

סרדור נורילייב האוזבקי, הופיע מולו בסיבוב השני. וגם אותו ניצח שמאילוב, עם איפון מרשים. ועלה לרבע הגמר, לקרב מול ואזה מגרלשווילי.

וגם בשלב הזה, רשם הישראלי ברוך שמיאלוב איפון גדול, ועלה לחצי הגמר. שם ניצח עם שני ווזארי, את קרלן גאמבוד המונגולי. ורשם יום מוצלח בדרך לגמר.

בקרב על הזהב, מול הקוריאני און באול, קיבלו השניים שתי אזהרות. כל אחד בניקוד הזהב. ובתום קרב מתיש, כאמור, היה זה יריבו של הישראלי שניצח.

שמאילוב נשמע מותש בסיום היום והסכים לומר: "זה הישג מאוד משמעותי. עם הרבה נקודות דירוג, להמשך הדרך. עברתי הרבה קרבות חשובים בדרך לאולימפיאדה. ורציתי מאוד את מדליית הזהב על אדמת קטאר. אבל אמשיך לייעל את עצמי, להשתפר ולעבוד קשה. כדי להשיג את המטרות שלי. אני רוצה להודות לצוות המדהים שליווה אותי לאורך כל התחרות, לחברים והמשפחה. כי להתחיל ככה את שנת 2021, זה לא רע בכלל. והלוואי שנמשיך להצליח”.

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות