fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון חשוב לקבוצת הפועל מעפיל בפתיחת העונה

הקבוצה הביתית הפועל מעפיל, ניצחה בשלוש מערכות את קבוצת מועדון ספורט עילבון. המאמן זהר בר נצר: "מרגש לחזור ולשחק משחק רשמי, אחרי שמונה חודשים"
רצפת הפרקט החדשה באולם בעין החורש. צילום: הפועל המעפיל מנשה עמק חפר
רצפת הפרקט החדשה באולם בעין החורש. צילום: הפועל המעפיל מנשה עמק חפר

גרסיה תמיד היה שם

לאחר עונה מרשימה, פתחה הפועל מעפיל את העונה בניצחון ביתי על מועדון ספורט עילבון. בתוצאה 0:3. המשחק נערך בהיכל הספורט החדש במועצה האזורית מנשה, עם שמונה שחקני בית. חניכיו של זהר בר נצר, לא התקשו  לשחק מול שחקניו של סהר סמען.
יחד עם זאת, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. עילבון התקשתה להתמודד עם הזר המולדבי של קבוצת הפועל מעפיל, מישה וולנסצ'י. שסיים את המשחק עם 24 נקודות (3 אייסים). ולמרות שאחוזי הקבלה נראו שווים, קבוצת הפועל מעפיל הצליחה לייצר התקפה טובה יותר. זאת לאחר קבלה פחות טובה, של 56% אל מול 25%.

ועוד: בנוסף לוולנסצ'י המצטיין במשחק, הצטיין גם הארגנטינאי גרסיה. שאמנם סיים עם 13 נקודות בלבד, אבל תמיד היה שם ברגעים החשובים. וקבוצת מועדון ספורט עילבון, התקשתה מאוד אל מול מכת הפתיחה שלו.

 

קבוצת הפועל מעפיל שלטה ללא עוררין

שתי המערכות הראשונות של המשחק, היו חד צדדיות לגמרי. המעפיל שלטה במשחק ללא עוררין. במערכה השלישית, קבוצת מועדון ספורט עילבון חזרה לעצמה. המערכה הייתה צמודה לכל אורכה,  עם 12:12 באמצע המערכה. בהמשך, צמצמה הקבוצה ל- 17:16.

לקראת סוף המערכה, חניכיו של בר נצר רצו בענק בדרך ליתרון של שלוש נקודות, 20:17. זה לא נגמר עד שנגמר,  עם סוף מערכה צמודה ביותר  של 23:22.  קבוצת מועדון ספורט עילבון,  עשתה זאת במומנטום של הרגע האחרון ממש.  אך הניסיון עשה את שלו ולבסוף המעפיל לקחה גם את המערכה השלישית. עם 25:23. במערכה שכולה כדורעף איכותי, כמו שכולנו אוהבים לראות. אין ספק שנראה עוד משחקים מעולים משתי הקבוצות הללו.

בר נצר היה נרגש לחזור לפרקט וסיכם: "מרגש לחזור ולשחק משחק רשמי אחר כמעט שמונה חודשים. אחרי תקופה כזו בלי כדורעף, אני מרגיש כמה שזה היה חסר לי. השחקנים שלנו הגיעו מפוקסים, ואני שמח שידענו לסגור את המשחק בשלוש מערכות". קבוצת הפועל מעפיל מעפיל תהיה חופשית במחזור השני בגלל מספר קבוצות אי זוגי בליגה.

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות