fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חדרה חזרה ממחנה אימונים בסרביה

קבוצות הבוגרים, הנוער והנערים של מכבי חדרה, חזרו ביום שבת האחרון ממחנה אימונים בבעיר זלטיבור, סרביה, עם חוויות בלתי נשכחות. המשלחת החדרתית הגיעה בצהריי שבת, לאחר טיסת לילה ונסיעה של ארבע שעות מבלגרד הבירה לזלטיבור.

הקבוצות התאמנו שלושה אימונים ביום וכל קבוצה שיחקה שני משחקי אימון. מתקן האימונים אשר נמצא במלון היה מפואר מאוד וגדול מאוד, לא מדברים שרואים כמעט בשום מקום בארץ.

img_4161

הקבוצות יצאו לריצה של מספר קילומטרים לשחרור הגוף, שבסופה חיכתה להם ארוחה קלה. בערב התאמנו הקבוצות כאשר הבוגרים יצאו לספא לשחרר את השרירים ממשחק הגביע שהתקיים יום לפני הטיסה. לאחר השכמה ביום למחרת וארוחת בוקר, נכנסו הקבוצות לתכנית האימונים שנבנתה בקפידה ע"י המאמנים.

img_4162

הקבוצות התאמנו אימון בוקר וערב, שבטווח מתקיים אימון אתלטיקה עם מאמן הכושר שהתלווה לנסיעה. בערב של יום שני, לאחר אימון בוקר של הקבוצות, הנערים לאומית עלו לשחק ראשונים במחנה את משחק האימון שלהם. החדרתים פגשו מולם קבוצה פיזית מאוד וגבוהה מאוד, ולמרות משחק לחימה בלתי מתפשר, הקבוצה הסרבית סיימה עם ידה על העליונה, וניצחה 72:66. ביום שלישי נכנסו למעגל המשחקים קבוצות הנוער והבוגרים. לאחר בוקר חופשי מכדורסל, בו כל השחקנים יחד יצאו ליום אתגרי בפארק חבלים ובדקו את אומץ ליבם.

img_4163

הנוער פגש קבוצה מהעיר איבצ'ה הסמוכה וניצח 72:55 תוך תצוגה מצוינת של השחקנים. מיד לאחר מכן עלו הבוגרים למשחק מול אלופת הליגה השנייה בסרביה, קבוצה שעם תוספת זרים, הייתה יכולה להשתלב בקלות בליגה הראשונה בישראל. החדרתים קיבלו שעור 'מעלף' מהסרבים על אגרסיביות, משמעת וטקטיקה ברמה הגבוהה ביותר וירדו מהמגרש עם הפסד 106:70.

img_4164

ביום רביעי פגשו הנערים קבוצה נוספת מזלטיבור והפעם לא היה ספק מי ינצח במשחק. הנערים נלחמו בגבוהים הסרבים והראו שלא תמיד מי שיותר גדולים יותר טוב. החדרתים שטפו את המגרש וניצחו 80:65. ביום חמישי שיחקו הנוער והבוגרים את משחק השני בזה אחר זה ושתי הקבוצות סימנו "וי" על משחקם. הנוער שטפו את המגרש מול קבוצה סרבית גבוהה מאוד מהמועדון 'בסטניה באסקט' וניצחו בגדול, 77:52. הבוגרים שיחקו מול קבוצה מהליגה השלישית והציגו שיפור גדול במשחקם וניצחו 80:67 לאחר שהובילו בהפרשים גדולים לאורך רוב המשחק.

המחנה הסתיים ביום ששי בעיר בלגרד, כאשר השחקנים קיבלו מספר שעות בקניון המקומי לעשות קניות, אי אפשר בלי זה.  כל המטרות של המחנה, אם זה בצד המקצועי ואם זה בצד החברתי הושגו בגדול ואין ספק שהשחקנים חזרו ממדינה עם תרבות ספורט מדהימה, יותר טובים ויותר מגובשים.

צילומים: מכבי חדרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות