fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמן הפועל חדרה, שרון מימר: "משחק מפתח להמשך העונה של הקבוצה"

לאחר התבוסה מול בית"ר ירושלים, מקוים בקבוצת הפועל חדרה לחזור למסלול הנכון. דווקא מול הקבוצה של קלינגר. שרון מימר: "עשינו הכל"

דריכות גדולה בהפועל חדרה לקראת המשחק מחר, מול הפועל תל אביב. החדרתים, מגיעים למשחק הזה לאחר תבוסה כואבת מול בית"ר ירושלים. ומקווים לחזור למסלול הנכון. בקבוצת הופעל חדרה מבינים, כי הפסד נוסף עלול להשפיע משמעותית על מצבם בטבלה. מאמן קבוצת הפועל חדרה,  שרון מימר, לקראת המשחק מחר מול הפועל תל אביב בבלומפילד: "זה משחק מפתח, להמשך הדרך של הפועל חדרה בהמשך העונה".

 

"אנחנו צמאים לניצחון"

ועוד אומר מאמן הקבוצה, שרון מימר, לחדשות חדרה: "אנחנו צמאים כבר לניצחון הראשון שלנו. ובעיקר לחזרה ליכולות שלנו, אותן הצגנו בתחילת העונה. נעשה את המקסימום, כדי לחזור עם תוצאה טובה מבלומפילד מחר".

בנוסף, אומר שרון מימר על התבוסה בטדי מול בית"ר ירושלים : "עשינו הכל. גם אורן גולן, גם הצוות וגם אני, כדי לחדד את השחקנים ולפקס אותם בחזרה. כי עברנו חצי שעה לא טובה ולא אופיינית בטדי. עשינו את הכל כדי לחזור להיות קבוצת הפועל חדרה, שכולם מכירים".

על דבריו  מוסיף קפטן הקבוצה, מנשה זלקה: "בכל השנים האחרונות, מה שאיפיין אותנו בעיקר היו הלב והנשמה. וחשוב מאוד,  שנחזור להפגין  מחר במשחק, את הנשמה הזאת שלנו. כבר הוכחנו העונה, שאנחנו קבוצת כדורגל טובה. אז נכון, ברור שלעייפות יש השפעה. אבל היא לא אמורה לגרום לנו, להיראות כמו שנראינו. בחצי השעה האחרונה שלנו במשחק בירושלים. ואני בטוח שמחר נראה חדרה אחרת. לוחמת יותר, רוצה יותר, נחושה יותר. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו, ושום הפסד לא יגרום לנו לאבד את הביטחון".

 

אכזבה מאי צירופו של אור זהבי

הקפטן מנשה זלקה, נמצא בתמונת ההרכב של  שרון מימר. כאשר הוא צפוי לפתוח, על חשבונו של ויסאם רבאח. שנפצע וגמר את העונה. גם יאיא מלדגה נפצע במשחק האחרון, ותמיר גלזר עשוי לפתוח  במקומו במרכז השדה. דיא לבאבידי, יחזור במשחק מחר לעמדת המגן הימני.

מעבר לכך, בקבוצת הפועל חדרה הביעו אכזבה קשה, מאי צירופו של אור זהבי. שרגע לפני סיום מועד ההעברות, בחר להישאר בבית"ר ירושלים.

"הכל כבר סוכם, ושנייה לפני החתימה בחר זהבי להישאר בבית"ר. זה לא מכובד",  אומרים בקבוצה. ובינתיים, מתלבטים במועדון לגבי צירוף שחקן הגנה נוסף. ובעניין זה, עלה שמו של הבלם ירין חסן. האחרון, שיחק בקבוצה בעונה שעברה. ושוחרר הקיץ. אך נחשב לשחקן חופשי ועשוי לחתום, לאחר המשחק מול האדומים מתל אביב מחר.

ההרכב המשוער למשחק מחר, מול הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ, דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, מנשה זלקה, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר (יא יא מלדג'ה), עומר לקאו, מקסים פלקושצ'נקו, גוסטברו מרמנטיני, רודריגו בונגונגי ומרשל אודה.

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות